Словник

Преселлінг

Що таке преселлінг

Преселлінг – продаж товару за допомогою прйому попередніх замовлень.

Преселлінг (пресейлінг, pre selling, pre-selling) в FMCG – менеджмент попереднього збору замовлень безпосередньо в точці роздрібного продажу.

Pre-selling – формування та збір попередніх замовлень є основною роботою торгових представників, основним елементом менеджменту за попередніх зборів замовлень, формування заявок на товар від торгових точок. На практиці розрізняють преселлінг автоматизований і неавтоматизований преселлінг, як разлінче по організації менеджменту процеси попереднього збору замовлень. Он-лайн доступ преселлінга реалізується за допомогою планшетного комп’ютера, смартфона, або КПК, і віддаленого доступу до системи формування замовлення фірми постачальника. Преселлінг дозволяє істотно снізізіть витрати на організацію торгівлі і прискорює товарну логістику.

Терміни та визначенняПреселлінг визначення

Крім цього, за допомогою автоматизації преселлінга можливий повний і достовірний контроль переміщення торгового представника (агента). Зазвичай в кінці робочого дня формується звіт про маршрут торгового представника. На базі цих даних будується звіт про відвідування клієнтів, кілометраж та інших параметрів маршруту.

Преселлінг термін

Завдяки преселлінгу торгові агенти отримують можливість на місцях не просто обговорювати з клієнтом зміни в замовленні, але і міняти його параметри, вносити правки безпосередньо під час оформлення.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ