Skip to main content
Словник

А/В тестування

By 23.02.202124 Лютого, 2021No Comments

Що таке А/В тестуровання?

A/B тестування — це потужний маркетинговий інструмент для підвищення ефективності роботи вашого інтернет-ресурсу. За допомогою A/B тестів підвищують конверсію посадочних сторінок, підбирають оптимальні заголовки оголошень в рекламних мережах, покращують якість пошуку.

A/B тестування — це потужний маркетинговий інструмент для підвищення ефективності роботи вашого сайту.

Головний принцип A/B-тестурованння (спліт-тесту) — випадкова демонстрація відвідувачам сайту різних варіантів цільової сторінки.

Терміни та визначення
A V testirovanie

А/В тестуровання визначення

А/б тестуровання — це спосіб виміряти ефективність сторінки шляхом порівняння. Мета методу: ви створюєте сторинку А, копіюєте її та міняєте якийсь параметр, наприклад, заголовок, кнопку, зображення (сторінка В).

Якщо ви збираєтеся провести A/B тестуровання на своєму ресурсі, то напевно у вашого проекта вже формовані основні показники, які необхідно покращити. Якщо таких показників ще немає, тоді саме час про них замислитися. Показазники перш за все визначаються цілями проекту.

Різновидністю A/B-тестування є різноманітне тестування. ABC-аналіз — метод, який дозволяє класифікувати ресурси фірми за рівнем їх важливості.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ