Словник

Адаптивні оголошення

Що таке адаптивні оголошення

Адаптивні оголошення – універсальні оголошення, відображаються як текстові, графічні та нативні.

Адаптивні оголошення в КМС – оголошення, розмір, зовнішній вигляд і формат яких автоматично змінюються в залежності від параметрів доступних рекламних місць в конекстно-медійній мережі.

Адаптивні оголошення – це універсальні оголошення, які будуть показуватися як текстові, графічні та нативні. Тепер не потрібно створювати окремо текстові та графічні оголошення, створювати для них окремі групи, адаптивні зроблять це за вас. Система буде аналізувати сайт, на якому здасться реклама, і самостійно приймати рішення який вид оголошення там показати. Також автоматично будуть підганяти розміри рекламних блоків, і коректуватися зовнішній вигляд оголошення. “Для того, щоб запустити цей вид оголошень, вам необхідно:

  • створити або вибрати існуючу кампанію КМС,
  • вибрати групу оголошень,
  • натиснути на кнопку “+ оголошення”,
  • виберіть “адаптивні оголошення” “

Терміни та визначення

Адаптивні оголошення визначення

Адаптивне оголошення Гугл використовується для показу КМС, при цьому AdWords самостійно підбирає формат, розмір і зовнішній вигляд такого оголошення. Це зроблено для того, щоб оголошення були доступні у всіх рекламних місцях.

Адаптивні оголошення термін

Щоб подати адаптивне оголошення КМС, необхідно всього лише ввести необхідний текст, а потім додати потрібне зображення або декілька. Такі оголошення можуть здійснювати як текстовий і графічний показ, так і нативне оголошення без обмежень за розмірами.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ