Skip to main content

Що таке аукціон

Аукціон – процес відбору оголошень для показу по пошуковим запитам і порядок їх відображення в пошуковій видачі. Рекламний аукціон проходить кожен раз, коли користувач з обраної цільової аудиторії бачить оголошення.

Всякий раз, коли користувач заходить на сайт і шукає щось – скажімо, в пошуковій системі або ж в інтернет-магазинах на маркетплейсе, – відбувається аукціон. Від його результату залежить, які оголошення будуть показані цього користувачеві і на якій позиції.

“Ось як працює аукціон на прикладі Google Adwords:

Користувач забиває в пошук ключові слова. Грунтуючись на них, система AdWords відбирає ті оголошення, які відповідають запиту. Далі система відсіває оголошення, що не відповідають критеріям для показу (наприклад, відхилені або з невідповідним геотаргетингом).

В результаті показуються тільки оголошення з досить високим рейтингом. “Аукціон в рекламних мережах відрізняється від стандартного розуміння цього слова. А все тому, що сітка намагається задовольнити всіх учасників процесу. По-перше, дозволити рекламодавцю використовувати бюджет з максимальним прибутком при оптимальному розмірі ставки. По-друге, запропонувати користувачам якісні товари або послуги. По-третє, рекламна мережа не хоче обділити себе-кохану. “Ключова відмінність аукціону Google AdWords від Яндекс.Директ – більшу кількість параметрів, які впливають на ранжування. Місце відображення в GA залежить від:

  • ставки;
  • якості лендінгу;
  • релевантності реклами;
  • коректності та якості оголошення. “

Терміни та визначення

Аукціон визначення

“Обчислюється за формулою:

AR = QS * CPCmax

де:

AR – рейтинг оголошення;

QS – показник якості;

CPCmax – розмір максимальної ставки (рекламодавець встановлює самостійно). ”

Аукціон термін

Пам’ятайте, що користувачі хочуть бачити тільки релевантні оголошення, рекламодавці хочуть представляти релевантну рекламу для користувачів, а Google хоче цей процес оптимізувати, щоб і ті і інші залишилися задоволені. Тому Google зацікавлений в тому, щоб реклама, що показується користувачам, мала високий показник якості.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ