Що таке Бід
Пропозицію про покупку цінних паперів, товару або валюти, зроблене інвестором, трейдером або дилером. Бід передбачає як ціну, яку готовий заплатити потенційний покупець, так і обсяг покупки. Поняття «бід» також відноситься до ціни, яку готовий заплатити маркетмейкер; на відміну від роздрібного покупця, маркетмейкер також демонструє ціну аска.
Bid – це ціна попиту (продажу), тобто ціна, по якій дилер приймає заявки від трейдерів на продаж валют.
«Бід» – ціна, яку готовий заплатити покупець фінансового інструменту. «Аск» – ціна, за якою продавець готовий продати. «Спред» – різниця між цінами бід і аск.
Бід визначення
Бід (від англ. Bid – пропозиція) – максимальна ціна, яку рекламодавець готовий заплатити за клік по своєму рекламному оголошенню (або за тисячу показів). Термін «бід» запозичений з аукціонів, де учасники пропонують свої ціни, щоб виграти бажаний лот. В SEO поняттям «бід» оперують при покупці контекстної реклами в Яндекс.Директ і Google AdWords, а також при плануванні доходів зі своїх сайтів.
Бід терміи
Коли інвестор хоче купити акції, він пропонує ціну – бід, вказуючи, скільки акцій він хоче купити, а також максимальну ціну, яку він готовий за них заплатити.
Бід відрізняється від запитуваної ціни, що означає мінімальну ціну, яку готовий прийняти продавець.
Коли інвестор хоче купити акції, він пропонує ціну – бід, вказуючи, скільки акцій він хоче купити, а також ціну, яку він готовий за них заплатити. Бід – це противага запитуваної ціни, т. д. ціни, яку готовий прийняти продавець. Зверніть увагу, що бід і запитувана ціна не обов’язково будуть мінімальною або максимальною доступною ціною. Один інвестор може робити кілька запитів за різними цінами.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.