Skip to main content
Словник

Брендові запити

Що таке брендові запити

Брендові запити – запити, які спрямовані на збільшення впізнаваності вашого бренду (назва бренду, а також товарів певного бренду або марки).

Брендовий запит – фраза, яка повинна містити назву компанії в різній варіації: кирилицею або латиницею, разом і окремо (якщо назва більш ніж з одного слова).

Брендові запити відображають популярність компанії і інтерес аудиторії до неї. Але чи потрібна з ним реклама, якщо компанія має топові позиції за назвою в органічній видачі видачі? Супротивники просування по бренду обґрунтовують свою позицію тим, що платна реклама просто з’їдає бюджет, і замість безкоштовних переходів рекламодавець отримує платні. Але брендові запити можуть зіграти на користь, досить розібратися, як вони працюють і правильно налаштувати контекстну рекламу.

Терміни та визначення

Брендові запити визначення

Брендовий запит містить торговельну марку самого товару, або назва компанії виробника / дистриб’ютора, або ж ім’я сайту. Слід враховувати, що бренд це не тільки графічне зображення – логотип або назва бренду, але і асоціації та враження, які з’являються у аудиторії, коли вони бачать логотип, читають або чують ім’я бренду.

Брендові запити термін

“Головні умови брендової рекламної кампанії:

Перше правило – ваша компанія повинна бути відома, і люди, що вводять в пошуковий рядок її назву, повинні шукати саме вас. В іншому випадку велика частина візитів будуть нецільовими.

Важливо відстежувати реалії. Якщо вашому імені співзвучні назви новинок кіно, комп’ютерних ігор, імен героїв фільмів і т. П., Необхідно своєчасно додати мінус-слова.
Корисно відстежувати дії конкурентів. Якщо вони почали використовувати ім’я вашого бренду в своїй рекламі, у вас є два варіанти дій: витіснити їх з топа платної видачі своїми оголошеннями або звернутися в рекламну систему зі скаргою про використання вашої назви. ”

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ