Skip to main content
Словник

Cкрізна аналітика

Що таке скрізна аналітика

Скрізна аналітика – аналіз ефективності рекламних кампаній на основі повних даних про продажі, що відслідковує шлях клієнта від перегляду реклами і до повторних продажів.

Скрізна аналітика – складний в розробці, але простий і, не побоїмося цього слова, незамінний в маркетингу продукт.

“Три незаперечних плюса скрізний аналітики:

  • єдина платформа, де зібрана статистика по всіх каналах маркетингу, що відображає повну картину по конверсії
  • детальне розширення воронки продажів, яка покаже не тільки джерело, звідки прийшов клієнт, але і ключові слова
  • система, яка сформує повний цикл угоди з покупцем (від рекламного джерела, з якого прийшов клієнт до суми, яку він витратив) “

Наскрізна аналітика – це можливість оцінити ефективність вкладень в рекламу з точки зору продажів. Завдяки їй можна точно визначити, скільки витрачено на рекламу і скільки з цього зароблено.

“Скрізна аналітика дозволяє зібрати і об’єднати дані з різних систем і врахувати:

  • кожен канал комунікації з користувачами, за якими надходять заявки – форма на сайті, телефон, онлайн-чат, імейл;
  • скільки коштує один дзвінок або заявка з конкретного каналу;
  • коефіцієнт конверсії;
  • інформацію про фактичну прибуток по операціях;
  • ефективність реклами з точки зору прибутку по кожному з каналів. “

Терміни та визначення

Скрізна аналітика визначення

“3 способи побудувати наскрізну аналітику:
Зв’язати рекламні канали з отриманим з їх доходом можна різними способами. Вони відрізняються лише методами та інструментами, але основний принцип у них один:

  • об’єднання даних про ефективність онлайн і офлайн-реклами (якщо ви розміщуєте таку);
  • імпорт витрат і доходів в єдину систему;
  • візуализація данних.”

Скрізна аналітика термін

Наскрізна аналітика – система, яка пов’язує воєдино рекламні, маркетингові і бізнес-показники. Вона дозволяє порахувати ефективність кожного каналу, в тому числі по ROI (повернення інвестицій) і LTV (прибутку з одного клієнта).

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ