Skip to main content

Що таке CPA

CPA (Cost per Action) – модель інтернет-реклами, в якій рекламодавець платить за вчинене користувачем дію на сайті.

Cost per Action – модель оплати інтернет-реклами, коли рекламодавець платить за певну дію: оформлення замовлення, додавання товару в корзину, заповнення заявки, анкети, реєстраційної форми, онлайн бронювання, досконалий дзвінок і т.д.

“Найбільш часто оплачуються наступні дії: ліди, покупки, відвідування сайту, завантаження файлу, перегляд ролика, перегляд прайс-листа, заповнення форми замовлення або зворотного зв’язку. “CPA (Cost per Action) – показник, за допомогою якого рекламодавець може розрахувати, у скільки йому обійшлося цільове дію користувача на сайті. Модель оплати за дію з точки зору економіки вважається більш ефективною, ніж оплата за кліки / покази.

Що таке cpa термін визначення

CPA визначення

Показник CPA входить в основу показників CPL і CPO.

CPA термін

Основна перевага оцінки ефективності за допомогою CPA в тому, що трата коштів відбувається тільки тоді, коли користувач робить необхідну вам дію.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ