Skip to main content

Що таке CPC

CPC (Cost per Click) – вартість кліка по пошуковій рекламі з подальшим переходом користувача на рекламований сайт.

CPC (cost per click) – ціна за один клік по рекламному оголошенню.

Також CPC називають модель оплати інтернет-реклами, коли рекламодавець платить за кожен клік на рекламу. Розраховується так: Рекламний бюджет / кількість кліків = CPC Системи контекстної реклами Яндекс Директ і Google Adwords працюють саме за цією моделлю оплати.

Що таке CPC термін визначення

CPC визначення

На ціну кліка впливає безліч факторів. По-перше, саме оголошення, його якість, показник ефективності (CTR). Необхідно, щоб оголошення відповідало запиту, який користувач вводить в рядку пошуку. Не менш важливо, щоб запитом і оголошенню відповідала сторінка, на яку потрапляє користувач після кліка по оголошенню.

CPC термін

Також необхідно враховувати конкурентну активність за ключовими словами, регіони, в яких ви хочете показувати рекламу і час доби, в яке хочете рекламуватися.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ