Skip to main content

Що таке ECPC

ECPC (оптимізатор ціни за конверсію) – стратегія призначення ставок в контекстній рекламі, яка коригує ціну за клік так, щоб отримувати максимальну кількість конверсій.

eCPC = [Рекламний бюджет] / [кількість кліків].

ECPC аналогічна іншим стратегіям Інтелектуального призначення ставок, але при цьому враховує значення ставок, заданих вручну. Даний показник дозволяє з’ясувати, наскільки ефективна та чи інша площадка та чи варто на неї далі рекламуватися. ECPC – це важливий показник, за яким необхідно постійно стежити, щоб більш раціонально розподіляти бюджет.

Що таке ECPC визначення термін

ECPC визначення

Ефективна вартість за клік визначається при оплаті за цільові дії (CPA – Cost per Action або частку з продажів (CPS – Cost per Sales).

ECPC термін

ECPC являє собою ефективну середню вартість кліка, тобто максимально допустиму вартість кліка при якій веб-майстру / арбітражніку вигідно залучати трафік для конкретного оффера в рамках партнерської програми.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ