Skip to main content
Словник

Event-маркетинг

Що таке event-маркетинг

Event-маркетинг – організація заходів, які служать майданчиком для презентації товару або послуги. Продаж відбувається за допомогою емоційного впливу на відвідувача заходу.

Event marketing – подієвий маркетинг (систематична організація заходів як платформи презентації товару (послуги) для того, щоб за допомогою емоційного впливу активізувати увагу цільової групи до товару (послуги).

Для того щоб Еvent marketing приносив серйозну віддачу, необхідно грамотно і послідовно вибудувати весь процес. Від постановки цілей і завдань до вибору контенту заходи і способів його освітлення. Тільки при такому підході ви скуштуєте всіх переваг цього методу і зможете передбачливо уникнути недоліків.

Event marketing включає в себе кілька ключових моментів:

  • інформування аудиторії про проведення заходу;
  • проведення заходу;
  • подальша інформаційна хвиля.

Що таке Event-маркетинг визначення термін

Event-маркетинг визначення

Еvent marketing відомий як подієвий маркетинг, головною метою якого є якісне і результативне просування продукції або послуг шляхом систематичної організації заходів, які здатні створити тісний емоційний зв’язок між компанією і клієнтами. Такі заходи є платформою для презентації актуальних пропозицій бренду, привертаючи увагу цільової аудиторії до певних послугами або ж продуктам.

Event-маркетинг термін

Івент-маркетинг (подієвий маркетинг) – це комплекс спеціальних заходів, спрямованих на просування продукції або послуги за допомогою різних подій.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ