Що таке Gclid

Gclid – автоматична позначка url для відстеження ефективності рекламного оголошення в Google Analytics.

Gclid (Google Click Identifier, Google Click ID – ідентифікатор кліка Google) – результат активної послуги автоматичної позначки в Google Ads.

Функція автоматичної позначки додає в ваші URL параметр для відстеження офлайн-конверсій і ефективності оголошень:

  • допомагає визначити, яке оголошення було натиснуто при кожному відвідуванні сайту.
  • допомагає імпортувати конверсії в Google Рекламу в режимі онлайн або оффлайн.

Google Analytics використовує інформацію з URL з автоматичною позначкою, щоб визначити ключове слово, пов’язане з переходом на сайт, кампанію, до якої воно відноситься, і вартість кліка. Включити авторазметку GCLID можливо в особистому кабінеті Google AdWords (а також в налаштуваннях Google Analytics). Параметр gclid використовує Google Analytics, однак для Яндекс Метрики він марний, тому що у неї немає інтеграції з продуктами Google. Отже, в настройках Метрики цей параметр має сенс вирізати в настройках лічильника.

Что такое gclid термин определение

Gclid визначення

Максимальна довжина значення gclid – 100 символів. Необхідно перевірити, чи не буде сайт урізати довгі параметри gclid.

Gclid термін

Якщо параметр залишається незмінним, це означає, що сервер не буде відрізати значення GCLID. Якщо ж навпаки – необхідно змінити параметри веб-сервера.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ