Skip to main content
Словник

Геотаргетинг

Що таке геотаргетинг

Геотаргетинг – один з видів показу онлайн-реклами з урахуванням географічного положення користувача.

Геотаргетинг дає можливість охопити тільки ту частину користувачів, яка з найбільшою ймовірністю зробить необхідну цільову дію (перейде по посиланню, зробить замовлення).

Основна мета геотаргетинга – збільшити відгук і ефективність рекламних повідомлень за рахунок націлювання на найбільш зацікавлену аудиторію. Механізм геотаргетинга передбачає визначення регіону користувача за його IP-адресою. Геотаргетинг дає можливість максимально точно звузити аудиторію реклами та сфокусувати зусилля на нечисленну групу. Застосування геотаргетинга призводить до зниження витрат на проведення маркетингових акцій і отримання від них максимального припливу клієнтів. Механізм визначення місця розташування користувачів використовується при розміщенні реклами не тільки в пошукових системах, але і в банерних і соціальних мережах. Можна задати оптимальні параметри для будь-якого з сервісів.

Терміни та визначення

Геотаргетинг визначення

Географічний таргетинг (або геотаргетинг) на сайті дає можливість показувати рекламу цільової аудиторії, яка користується різними послугами в тому географічному регіоні, який цікавий рекламодавцю.

Геотаргетинг термін

Націлаштування таргетингу дають можливість рекламодавцям витрачати рекламний бюджет більш раціонально і отримувати максимально можливий результат. Принцип орієнтування використовується пошуковими системами (визначення різних характеристик користувачів при відправленні пошукового запиту), також в банерних мережах, контекстній рекламі, соціальних мережах.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ