Що таке Google Ads
AdWords – сервіс Google для розміщення контекстної реклами. Рекламні оголошення відображаються в пошуковій видачі Google і на сайтах партнерів в Медійній мережі (ММ). Крім традиційних текстових оголошень можна розміщувати банери, картинки і відео.
Гнучка система налаштувань дозволяє встановлювати бюджет на певний термін, показувати оголошення користувачам з урахуванням геотаргетинга, обмежити час показу оголошень, змінювати ключові слова і зміст оголошення, а також скасовувати рекламну кампанію.
Google AdWords може демонструватися в двох мережах:
- Пошукова мережа – реклама в цій мережі відображається користувачам поруч з результатами пошукової видачі у відповідь на їх пошукові запити. Простими словами, що користувач запитував у Google, то він йому і показує у відповідь;
- Медійна мережа – реклама AdWords яка показується на сайтах-партнерах Google (які розмістили код реклами Google на сторінках своїх сайтів).
Перш ніж дати рекламу в Google AdWords дуже важливо визначитися з цілями реклами. Цілями контекстної реклами можуть бути:
- Прямий відгук;
- Брендінг;
- Збільшення трафика.
AdWords – сервіс контекстної реклами c зручним і простим інтерфейсом, що надає безліч інструментів для створення дієвих рекламних оголошень. При цьому AdWords підходить для всіх типів компаній: як гігантських холдингів, так і зовсім маленьких фірм.
Google Ads визначення
Эта технология интернет-маркетинга предоставляет право размещения рекламы на странице результатов поиска Google в разделе «рекламных ссылок», а также на сайтах-партнерах Google.
Google Ads термін
Велика перевага AdWords – гнучкість системи: можна встановити бюджет на певний термін, обмежити демонстрацію оголошення географічними або тимчасовими рамками, змінювати ключові слова або утримання самого оголошення.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.