Що таке GTM
GTM (Google Tag Manager) – система швидкого управління тегами / фрагментами коду на сайті для аналізу трафіку і оптимізації маркетингу.
Google Tag Manager – безкоштовний інструмент Google, який дозволяє розміщувати скрипти на сторінках сайту без втручання в код, і без участі програміста.
Контейнер GTM вбудовується в код сайту один раз, і після маркетолог через теги може: додавати і видаляти лічильники Google, Яндекс, коди ремаркетингу, встановлювати DoubleClick, AdRoll, Kiss Metrics і інші сервіси. Google Tag Manager – це зручне і, що найголовніше, безкоштовне рішення для управління різними тегами (фрагментами кодів) на вашому сайті. Спочатку цей інструмент був задуманий для управління фрагментами кодів різних аналітичних і рекламних систем, але так як інструментарій і можливості у нього дуже широкі, то зараз він використовується і для більш складних завдань.
GTM визначення
GTM – це система для зручного управління JavaScript і HTML тегами (фрагментами коду) без допомоги розробників. Або майже без допомоги – один раз все ж доведеться звернутися до програмістів, щоб встановити на сайт код самого Диспетчера тегів. Зате потім ви зможете самостійно підключати будь-які сервіси і додавати нові скрипти вже в інтерфейсі Google Tag Manager.
GTM термін
За допомогою Диспетчера тегів можна:
- Налаштувати відправку даних в Google Analytics, Яндекс.Метрику, AppsFlyer й інші аналітичні системи;
- Розміщувати на сайті теги ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо;
- Розміщувати на сайті кастомні HTML скрипти, наприклад, для показу банерів, проведення A / B тестів і т.д;
- Швидко вносити зміни в встановлені теги.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.