Skip to main content

Що таке GTM

GTM (Google Tag Manager) – система швидкого управління тегами / фрагментами коду на сайті для аналізу трафіку і оптимізації маркетингу.

Google Tag Manager – безкоштовний інструмент Google, який дозволяє розміщувати скрипти на сторінках сайту без втручання в код, і без участі програміста.

Контейнер GTM вбудовується в код сайту один раз, і після маркетолог через теги може: додавати і видаляти лічильники Google, Яндекс, коди ремаркетингу, встановлювати DoubleClick, AdRoll, Kiss Metrics і інші сервіси. Google Tag Manager – це зручне і, що найголовніше, безкоштовне рішення для управління різними тегами (фрагментами кодів) на вашому сайті. Спочатку цей інструмент був задуманий для управління фрагментами кодів різних аналітичних і рекламних систем, але так як інструментарій і можливості у нього дуже широкі, то зараз він використовується і для більш складних завдань.

Що таке gtm термін визначення

GTM визначення

GTM – це система для зручного управління JavaScript і HTML тегами (фрагментами коду) без допомоги розробників. Або майже без допомоги – один раз все ж доведеться звернутися до програмістів, щоб встановити на сайт код самого Диспетчера тегів. Зате потім ви зможете самостійно підключати будь-які сервіси і додавати нові скрипти вже в інтерфейсі Google Tag Manager.

GTM термін

За допомогою Диспетчера тегів можна:

  • Налаштувати відправку даних в Google Analytics, Яндекс.Метрику, AppsFlyer й інші аналітичні системи;
  • Розміщувати на сайті теги ремаркетингу Google Ads, DoubleClick, Facebook тощо;
  • Розміщувати на сайті кастомні HTML скрипти, наприклад, для показу банерів, проведення A / B тестів і т.д;
  • Швидко вносити зміни в встановлені теги.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ