Skip to main content

Що таке horeca

HoReCa – сфера послуг гостинності та громадського харчування. Відрізняється тим, що товари споживаються безпосередньо в місці продажу. Сам термін – абревіатура від слів Hotel, Restaurant, Catering / Cafe – Готель, Ресторан і Кафе (Кейтеринг). Саме вони і входять в сегмент.

HoReCa (Хорека) – це сегмент сфери послуг і канал збуту товарів з безпосереднім споживанням товару в місці продажу.

Маркетинг HoReCa ділиться на дві групи:

  • Маркетинг товарів (все, що продається через точки продажів HoReCa). Маркетинг реалізується безпосередньо всередині точки продажів (дегустації, знижки і т.д.);
  • Маркетинг точок продажів (готелів, ресторанів і т.д.). Маркетинг реалізується не тільки всередині, а й поза точки продажів (брендинг компанії, програми лояльності тощо).

HoReCa (Хорека) як сегмент сфери послуг – це послуги готелю, готелів, гостьових будинків, оренди апартаментів. Даним терміном позначають сферу послуг гостинності та громадського харчування. Торговий канал HoReCa (Сегмент Хорека) об’єднує підприємства громадського харчування, сфери послуг, постачальників b2b-товарів, товарів для перепродажу в точках продажів HoReCa, а також виробників цих товарів та інформаційно-маркетингових посередників.

Що таке HoReCa термін визначення

HoReCa визначення

Під визначення точки продажу Horeca підпадають всі точки надання послуг громадського харчування. Точки продажу HoReCa об’єднує процес безпосереднього вживання продукції на місці придбання споживачем послуги. До сегменту HoReCa можна віднести: ресторани, готелі, кафе, закусочні, нічні клуби, їдальні, кав’ярні, бістро, фуд-корти.

HoReCa термін

Маркетинг товарів, що продаються через HoReCa – маркетинг просування та стимулювання продажу товарів в точці продажу. Сегмент HoReCa не призначений для продажу в великих обсягах, до яких звикли постачальники і продавці рітейлу. Як правило, для споживчих марок HoReCa – специфічний канал, який використовується для розширення присутності на ринку і для створення іміджу марки. Продаж товару в точках HoReCa дозволяє надати додаткову цінність товару, за рахунок антуражу закладу, мистецтва обслуговуючого персоналу і досвіду кухарів.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ