Що таке Inbound Marketing

Inbound Marketing – синонім поняття контент-маркетинг. Спосіб просування товару або послуги через цікавий і корисний контент. Ведення блогу на своєму сайті, аналітичні огляди, статті, відповіді на запитання користувачів, відео, інфографіка – все це входить маркетинг.

Інбаунд маркетинг (inbound marketing, від англ. Inbound – вхідний) – це спосіб просування через корисний або просто цікавий контент. Контентом можуть бути статті в блозі, ілюстрації, відео, відповіді на питання на форумах, подкасти, презентації.

Головна складність Inbound Marketing – в тому, щоб стабільно видавати контент. Не треба вважати, що для цього має бути натхнення – створення контенту – це рутинна праця, до якого треба просто звикнути. Навчіться створювати контент регулярно, часто і стабільно протягом декількох років, – і вважайте, що це вже половина успіху.

Вхідний маркетинг – це реклама компанії через блоги, подкасти, відео, електронні книги, розсилки, seo, соціальні мережі, й інші форми контент маркетингу. Як працює входить маркетинг:

  • Залучити відвідувачів;
  • Конвертувати в заявки, дзвінки, підписки;
  • Конвертувати в продажі;
  • Перетворити відвідувачів на постійних клієнтів;
  • Аналізувати для постійного поліпшення.

Що таке inbound marketing термін визначення

Inbound Marketing визначення

Inbound marketing (входить маркетинг) – це система залучення клієнтів через корисний контент. Наприклад, ви написали статтю, користувач знайшов вас через пошук і купив ваш продукт. Це inbound marketing.

Inbound Marketing термін

Основне завдання Inbound-маркетингу полягає в тому, щоб заслужити інтерес аудиторії, а також залучити її добровільну увагу.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ