Skip to main content

Що таке KPI

Key performance indicators – англ. ключові показники ефективності.

KPI (Key Performance Indicator) – це показник досягнення успіху в певній діяльності або в досягненні певних цілей. Можна сказати, що KPI – це кількісно вимірний індикатор фактично досягнутих результатів.

Найбільш актуальне використання поняття KPI в управлінні маркетингом і бізнес-процесами: KPI є вимірювачами результативності, ефективності, продуктивності бізнес-процесів. KPI – це інструмент, який допомагає аналізувати ефективність певної діяльності, а також рівень досягнення поставлених цілей.

При впровадженні KPI стає чіткою і прозорою система мотивації: оскільки фіксуються планові і фактичні значення, то керівнику ясно, за що і як мотивувати співробітника. Той, в свою чергу, добре розуміє, за яких умов і яку винагороду він отримає, а за що його чекає стягнення.

Що таке kpi термін визначення

KPI визначення

Що стосується практичного застосування KPI, цей показник вводиться на підприємствах для того, щоб було зручно вимірювати результати роботи фірми в цілому, окремих підрозділів і безпосередньо співробітників, а також мотивувати персонал на досягнення необхідних результатів.

KPI термін

За допомогою даних індикаторів можна створити якщо не досконалу, то вельми ефективну систему мотивації і стимулювання співробітників компанії.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ