Skip to main content
Словник

Кращі онлайн курси по інтернет маркетингу

Кращі онлайн курси по інтернет маркетингу (безкоштовні й платні курси)

Ви вирішили отримати нову спеціальність в інтернет маркетингу? Хочете використовувати інтернет маркетинг для розвитку власного бізнесу? Чи плануєте змінити професію і стати маркетологом, або профільним спеціалістом: seo спеціаліст, ppc спеціаліст? У цій збірці ми підібрали для вас найкращі курси по інтернет маркетингу (платні і безкоштовні), а також зробили добірки youtube каналів, де можна отримувати нову інформацію по роботі з інструментами інтернет маркетингу.

Здобути освіту інтернет маркетолога можна і оффлайн і онлайн. Формат навчання кожен вибирає виходячи зі своїх можливостей і переваг.

Платні курси по Інтернет Маркетингу

Курс Інтернет Маркетолог в Школі Інтернет Маркетингу

Курс по интернет марктеингу

  • Тривалість курсу: 10 вебінарів
  • Додаткові матеріали: 42 уроку, чекліст
  • Формат занять: онлайн сесії в Zoom
  • Домашні завдання: Так
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: 5850 грн.
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3sCIHYu

Запрошення на курси

Курс Інтернет-маркетолог в Нетологія

Нетология Интернет Маркетолог

  • Тривалість курсу: 4 модуля
  • Додаткові матеріали: 77 годин теорії і практики
  • Формат занять: вебінари, відеолекції, воркшопи, групови завдання, квізи, тести
  • Домашні завдання: Так
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: 120 000 руб.
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3oNZJAz

Курс Професія Інтернет-маркетолог в Skillbox

skillbox профессия интернет маркетолог

 

  • Тривалість курсу: 6 мисяів, 128 тематичних модулей
  • Додаткові матеріали: 499 онлайн-уроків
  • Формат занять: практичні відеоуроки, работа з наставником
  • Домашні завдання: Да
  • Доступ до відеоматеріалів: Да
  • Вартість курсу: 11 064 руб./месяц
  • Посилання на курс: http://bit.ly/35E3aCj

Курс Інтернет-маркетолог 3.0 у Convert Monster

конверт монстр интернет маркетолог

  • Трівалисть курсу: 5 тематичних модулей, 31 практичних заннять
  • Додаткові матеріали: 499 онлайн-уроків
  • Формат занять: практичні відеоуроки, работа з наставником
  • Домашні завдання: Так
  • Вартість курсу: 55 000 руб., 65 000 руб.
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3qr12FI

Курси на які потрібно звернути увагу:

  • Інтернет-маркетинг (UAMASTER)
  • Спеціаліст по Інтернет-маркетингу (WebPromoExperts)
  • Інтернет-маркетинг (Median ads)
  • Основи маркетингу (Professura, Павло Гуров)
  • Стратегічний маркетинг (Laba)
  • Digital marketing (Superludi)
  • Бренд стратегія (SKVOT)

Безкоштовні курсі з інтернет маркетингу

Офіційний курс Google: Основи інтернет-маркетингу

курс Google интернет маркетинг

  • Тривалість курсу: 26 уроків, 40 годин
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3snvZN0

Школа Інтернет Маркетингу: Інтернет Маркетинг безкоштовний курс

  • Тривалість курсу: 6 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3bGhWfu

Академія re:Store: SMM просування

  • Тривалість курсу: 11 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/2XERV8n

Офіційні курси Facebook: Facebook Blueprint

курс Facebook

  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3nQQX3y

На сайті зібрано більше 90 онлайн-курсів, основні направлення:

  • Підготовка до ведення бизнесу онлайн
  • Розширення онлайн-присутності
  • Залучення аудиторії
  • Побудова взаємовідносин з клієнтами
  • Оптимізація работи
  • Покращення стратегії работи з креативами

Курс Coursera: Основи Digital Маркетингу

  • Тривалість курсу: 4 месяця
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/39sK3fm

Курси Tilda Education: Интернет-маркетинг с нуля

  • Тривалість курсу: 10 уроків
  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: 5.000 руб / безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/2XThXF3

Курси Tilda Education: Курс по работе в Figma

  • Тривалість курсу: 13 уроків
  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3oKr4Ub

Курси Tilda Education: Создание Landing Page

  • Тривалість курсу: 5 уроков
  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/2LqIG9l

Курси Открытое Образование: Маркетинг

  • Тривалість курсу: 11 неділь
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/38JARUL

Sendpulse: Основи email маркетинга

  • Тривалість курсу: 5 уроків
  • Формат: відео курс
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3nMWyrw

Базовий курс Serpstat

  • Тривалість курсу: 18 відео
  • Формат: текстовий курс
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3oOF92L

Semrush: Free Online Courses on Digital Marketing

  • Тривалість курсу: 18 відео
  • Формат: текстовий курс + відео
  • Мова курсу: англійский
  • Посилання на курсы: https://bit.ly/35KMAk9

Ahrefs: Content Marketing and Blogging Tutorials

  • Тривалість курсу: 10 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Мова курсу: англійский
  • Посилання на курс: https://bit.ly/2Nb6jmR

Школа SEO основний курс

  • Тривалість курсу: 18 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3qne9I3

ppc.world: Основи пошукової оптимізації

  • Тривалість курсу: 7 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/35ItRWe

ppc.world: Повний курс «Спеціаліст по Google AdWords»

  • Тривалість курсу: 35 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/38LvsNh

Як обрати курси з інтернет-маркетингу?

При виборі курсів для навчання інтернет маркетингу, необхідно отримати таку інформацію:

  1. Програма курсів і формат навчання. Тривалість курсів по інтернет маркетингу не повинна бути занадто короткою, в такому випадку ви не отримаєте повний обсяг інформації. Не варто купувати дуже великі програми навчання з маркетингу. Під час навчання алгоритми пошукових систем і соціальних мереж, а також інтерфейси рекламного кабінету можуть суттєво змінитися. У сучасному світі все зміни відбуваються дуже швидко, а в світі digital маркетингу тим більше.
  2. Практичні навички. Вибирайте курси інтернет маркетолога, де є реальні практичні заняття. Більшість курсів надають вам доступ до записаних відео і ви самі вивчаєте інформацію. Потім проводяться сесії з викладачами, де ви задаєте питання. Таке навчання підійде не всім, оскільки до моменту вебінару ви можете просто забути питання. Судячи за вашою практикою, більшість учнів на курсі хочуть щоб їх “за руку” провели по всіх етапах роботи в інтернет маркетингу.
  3. Викладачі курсу. Ознайомтеся з викладачами курсів, знайдіть їх виступи на youtube. Задайте собі просте запитання: вам цікаво і зрозуміло слухати інформацію від цього спікера чи ні? Чи є ці викладачі практиками? Або вони займають посаду керівника власного агентства і давно вже “руками” нічого не робили. Дізнайтеся хто саме буде проводити лекції та перевіряти домашні завдання.
  4. Вартість курсу і рівень складності. Більшість курсів зазвичай діляться на 3 рівня: курси для новачків, курси для профільних спеціалістів і pro-курси. Курси для новачків і профільних спеціалістів зазвичай коштують дешевше ніж курси PRO. Обирайте курс, виходячи з ваших поточних знань в інтернет маркетингу. Якщо у вас вже є досвід роботи, то не варто купувати курси для початківців. Вам буде просто нецікаво на даних курсах і ви будете розчаровані. Якщо ви на початку шляху, не беріть занадто складний курс, вам буде багато чого не зрозуміло на курсі і ви будете в ролі відсталого і будете гальмувати всю групу.

Інтернет Маркетинг навчання:

  • Створення стратегії інтернет маркетингу
  • Проектування і створення сайту
  • Створення акаунтів в соц мережах
  • Налаштування таргетованої реклами
  • SEO оптимізація і просування сайту
  • Налаштування реклами Google Ads
  • Проведення web аналітики
  • Работа з email маркетингом
  • Сворення та просування ютуб каналу
  • Работа з меседжерами та чат ботами

Як стати інтернет маркетологом?

Зараз поріг входу в інтернет маркетинг вважається досить низьким. Деякі початківці фахівці вважають, що достатньо навчитися налаштовувати рекламу або створювати сайти на Tilda і вже можна приступити надавати послуги інтернет маркетингу клієнтам. Ми, в Школі Інтернет Маркетингу вважаємо, що навчання часто будується на трьох основних блоках:

  1. Отримання інформації
  2. Осмислення інформації
  3. Закріплення матеріалу на практиці

Знати не дорівнює робити. Концептуального знання мало, у вас повинні бути переконаність, що походить з власного досвіду. Це буддійський підхід в навчанні, який популяризує відомий письменник Максим Дорофєєв.

Три стовпи навчання і споживання інформації:

Виходячи з цього підходу, перше що вам потрібно зробити при вивченні SMM це отримати базу знань. Social Media Marketing це в першу чергу маркетинг, а потім вже соц мережі. Тобто хороший SMM спеціаліст повинен бути хорошим маркетологом, знати базові основи маркетингу: 4P, 7P, AIDA, consumer journey, розуміти що таке ROI, LTV, CAC і знати як їх розраховувати. Всі ці знання ви можете отримати на курсах по SMM, прочитати статті або подивитися тематичні відео.

Далі вам потрібно отримати практичні навички у створенні контенту і налаштування таргетированної реклами. Принцип налаштування реклами в багатьох рекламних кабінетах схожі між собою. Тому якщо ви зможете освоїти рекламний кабінет Facebook, ви без зусиль зможете налаштовувати рекламу і в інших рекламних кабінетах, таких як Tik Tok, Twitter або Linkedin.

Другий етап в навчанні це осмислення. Ви повинні знати як користуватися отриманими знаннями, розуміти як працюють інструменти. Важливою складовою в даному етапі є отримання практичних навичок роботи з інформацією. Необхідно пропускати інформацію через себе, аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію. Гарним підходом в закріпленні матеріалу є ітеративний підхід, це коли ми отримали трохи інформації, закріпили її на практиці і готові до отримання наступного обсягу інформації.

Третій етап в освіті це закріплення матеріалу на практиці. На курсах по SMM в Школі Інтернет Маркетингу, одним з перших завдань на курсі є пошук проекту для навчання. Це може бути як власний проект (для бізнесменів і підприємців), так і допомогу у веденні соціальних мереж та налаштування реклами для друзів і знайомих. Таким чином можна отримати першу практику в SMM і отримати першого клієнта в своє портфоліо.

Посади в Інтернет Маркетингу

Директор з маркетингу (CMO)

В обов’язки директора з маркетингу входить формування стратегії просування бізнесу в Digital, робота над продуктом, ціноутворенням, конкурентними перевагами, вибір основних каналів трафіку. У невеликих компаніях ці функції виконує власник компанії або директор.

Інтернет маркетолог

В обов’язки спеціаліста з інтернет-маркетингу входить вибір і впровадження основних каналів інтернет маркетингу. Найчастіше такий спеціаліст буде у невеликих компаніях ці функції виконує власник компанії або директор.

PPC спеціаліст (контекстологіі)

PPC спеціаліст (спеціаліст з реклами) займається налаштуванням контекстної і медійної реклами в рекламному кабінеті Google Ads. В його обов’язки входить тестування гіпотез, визначення аудиторії, налагодження та запуск реклами, роботи по оптимізації бюджету і зниження ціни за лід. PPC фахівець повинен вміти отримувати максимальну кількість клієнтів при певному бюджеті і знижувати вартість отримання клієнта.

Таргетолог (менеджер з таргетованої реклами)

В обов’язки таргетолога входить тестування гіпотез, визначення аудиторії, налагодження та запуск таргетированной реклами, роботи по оптимізації бюджету і зниження ціни за лід. Таргетолог повинен вміти отримувати максимальну кількість клієнтів при певному бюджеті і знижувати вартість отримання клієнта.

SMM спеціаліст (SMMщік)

SMM спеціаліст займається веденням і просуванням соціальних мереж. Однією з головних завдань SMM фахівця є додавання і поширення контенту, збільшення підписників в Фейсбук і Інстаграм, і залученості підписників в акаунти.

SEO спеціаліст (сеошник)

SEO спеціаліст займається технічною, внутрішньої і зовнішньої оптимізацією сайту (лінкбілдінгом), для підвищення ранжирування трафіку в пошукових системах і збільшення органічного трафіку на сайт. SEO спеціаліст може бути профільним, наприклад займатися тільки аналітикою, лінкбілдінгом, контентом і внутрішньою оптимізацією. Такий поділ на під спеціальності часто буває у великих командах. Або SEO спеіаліст може бути широкого профілю та займатися виконанням всіх цих завдань на проекті.

Веб Аналітик

Часто в компаніях посаду аналітика виконує таргетолог. У великих компаніях аналітик – це незалежна позиція, на якій фахівець проводить роботи з аналізу результативності кампаній, оптимізації конверсій і вартості ліда.

Медіа байєр

Медіа баєри закуповують рекламу на різних сайтах, націлюючись на певну цільову аудиторію. В обов’язки Медіа байєра іноді входить робота із засобами масової інформації, закупівлею реклами в ЗМІ, радіо і ТБ.

Дизайнер (веб дизайнер)

Дизайнер відповідає за загальну графічну концепцію бренду, розробляє фірмовий стиль компанії, дизайн сайту, рекламні матеріали для сайту, соціальних мереж, рекламні банери. Веб дизайнер створює інтерактивний і динамічний контент для соціальних мереж і контекстної і таргетированной реклами. Розуміє сучасні тенденції в digital-дизайні, вміє оформляти сторінки компаній на різних платформах.

Креативний директор (Арт директор)

Ця посада існує тільки у великих рекламних агентствах або у великих компаніях. Креативний директор часто співпрацює зі стратегічним відділом. Спільно вони беруть участь в складанні завдань для творчої розробки. Креативний директор відповідає за результати всіх творчих проектів і стежить за іміджем компанії, керує роботою креативного відділу і відповідає за своєчасне та ефективне виконання завдань.

Які канали інтернет маркетингу найбільш популярні?

Основними каналами трафіку для більшості інтернет проектів є: SMM (ведення облікових записів і таргетована реклама), SEO оптимізація сайту (отримання органічного трафіку з пошукових систем), Google реклама (контекстна і медійна реклама) і покупка трафіку на різних майданчиках-агрегаторах. Основні соціальні мережі для бізнесу це Instagram і Facebook. Залежно від ніші продукту, що просувається бізнесу, а також країни просування необхідно мати навички роботи з Tik Tok, Twitter, Telegram, YouTube, Pinterest, Linkedin. Кожна з соціальних мереж має свої алгоритми роботи: органічне просування і реклама в даних сервісах. Для складних ніш, saas сервісів і B2B проектів, один з найбільш ефективних інструментів, це контент маркетинг.

Що повинен знати і вміти інтернет маркетолог?

  • Основи класичного маркетингу
  • Інструменти та канали інтернет маркетингу
  • Навички створення сайту (шаблон і конструктори)
  • Навички створення графічного і відео контенту
  • Практичні навички роботи з ведення популярних соціальних мереж
  • Навички налаштування таргетированной реклами
  • Навички налаштування контекстної і контекстно-медійної реклами
  • Оптимізація бюджету та збільшення ROI рекламних кампаній
  • Роботи по впізнаваємості бренду в соц мережах
  • Основні алгоритми роботи пошукових систем
  • Навички роботи з негативом і запереченнями
  • Вміння працювати з підрядниками та іншими спеціалістами

Скільки заробляє Інтернет Маркетолог?

Середня зарплата заробітна плата інтернет маркетолога в Україні: 17500 грн.

зарплата интернет маркетолога в Украине

Це дані заробітних плат по вакансіях, розміщених на сайті Work.ua за останні 3 місяці.

Середня зарплата інтернет маркетолога в найбільших містах України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів.

сколько зарабатывает интернет маркетологhttps://www.work.ua/ru/salary-интернет-маркетолог/

У даній статті ми постаралися розповісти вам як вибрати курси по інтернет маркетингу. Якщо вам сподобалася ця стаття, поділіться їй в соціальних мережах або просто перешліть своїм друзям. Можливо вона буде корисна і для них. До зустрічі на курсах в Школе Интернет Маркетинга.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ