Словник

Кращі онлайн курси по SMM

Курси SMM онлайн (платні й безкоштовні)

Ви вирішили отримати нову спеціальність в SMM? Хочете стати smm-спеціалістом, таргетологом або просто використовувати соціальні мережі для розвитку свого бізнесу? У цій збірці ми підібрали для вас найкращі курси по роботі в соціальних мережах (платні і безкоштовні), а також зробили добірки курсів на youtube, де можна отримувати нову інформацію по роботі з соц мережами.

Здобути освіту SMM-спеціаліста можна і оффлайн, і онлайн. Формат навчання кожен вибирає виходячи зі своїх можливостей і переваг.

Платні курси по SMM

Курс SMM в Школі Інтернет Маркетингу

курс смм онлайн

  • Тривалість курсу: 10 вебінарів
  • Додаткові матеріали: 18 занять, чекліст
  • Формат занять: онлайн сесії в Zoom
  • Домашні завдання: Так
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: 5850 грн.
  • Посилання на курс: http://bit.ly/2XGGCws

Запрошення на курси

Курс SMM-менеджер в Нетологія

курсы смм

  • Тривалість курсу: 9 вебінарів
  • Додаткові матеріали: 171 годину теорії і практики
  • Формат занять: відеолекції + воркшопи
  • Домашні завдання: Так
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу 69 930 руб.
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3nKNYcT

Курс SMM-спеціаліст в Skillbox

курс смм специалист

  • Тривалість курсу: 6 місяців, 75 тематичних модулів
  • Додаткові матеріали: 380 онлайн-уроків
  • Формат занять: практичні відеоуроки, робота з наставником
  • Домашні завдання: Так
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: 9 187 руб. / Місяць
  • Посилання на курс: http://bit.ly/2LO7Iiv

Курси на які варто звернути увагу:

  • SMM для роботи (UAMASTER)
  • SMM спеціаліст (WebPromoExperts)
  • Rising SMM (Median ads)
  • Основи маркетингу (Professura, Павло Гуров)
  • Спеціаліст з реклами в Facebook & Instagram (Targetorium)

Безкоштовні курси по SMM

Офіційні курси Facebook: Facebook Blueprint

курс Facebook

  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3nQQX3y

На сайті зібрано понад 90 онлайн-курсів, основні напрямки:

  • Підготовка до ведення онлайн бізнесу
  • Розширення онлайн-присутності
  • Залучення аудиторії
  • Побудова взаємовідносин з клієнтами
  • Оптимізація роботи
  • Покращення стратегії роботи з креативом

Курс Coursera: Основи SMM тренди, аудиторії, платформи

  • Тривалість курсу: 4 модуля
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/3qmu09T

Офіційний курс Google: Основи інтернет-маркетингу

курс Google

  • Тривалість курсу: 26 уроків, 40 годин
  • Доступ до відеоматеріалів: Так
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3snvZN0

Академія re:Store: SMM просування

  • Тривалість курсу: 11 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/2XERV8n

Школа Інтернет Маркетингу: Інтернет Маркетинг безоштовний курс

  • Тривалість курсу: 6 відео
  • Формат: відео на Youtube
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3bGhWfu

Курси Tilda Education: Інтернет-маркетинг з нуля

  • Тривалість курсу: 10 уроків
  • Доступ к видеоматериалам: Ні
  • Вартість курсу: 5.000 руб / безкоштовно
  • Посилання на курс: http://bit.ly/2XThXF3

Курси Tilda Education: Курс по работі в Figma

  • Тривалість курсу: 13 уроків
  • Доступ до відеоматеріалів: Ні
  • Вартість курсу: безкоштовно
  • Посилання на курс: https://bit.ly/3oKr4Ub

Як обрати курси по SMM?

При виборі курсів для навчання СММ, необхідно отримати таку інформацію:

  1. Формат навчання і програма курсів. Тривалість курсів не повинна бути занадто короткою, в такому випадку ви не отримаєте повний обсяг інформації. Не варто купувати занадто довгі програми навчання. Під час навчання алгоритми соціальних мереж і інтерфейс рекламного кабінету може суттєво змінитися. У сучасному світі усі зміни відбуваються дуже швидко, а в світі digital тим більше.
  2. Практика. Вибирайте ті курси де є реальні практичні заняття. Більшість курсів спроектовано таким чином, що ви отримуєте доступ до записаних відео і самі вивчаєте інформацію, а якщо у вас виникнуть запитання, то ви зможете їх задати викладачеві. Такий формат навчання підійде тільки людям з великим ступенем самоорганізованості. Однак більшість потенційних студентів курсу хочуть щоб їх “за руку” провели по всіх етапах роботи в соціальних мережах.
  3. Викладачі курсів. Ознайомтеся з викладачами курсів, дізнайтеся хто буде вести лекції і перевіряти домашні завдання. Чи є ці викладачі практиками? Або вони займають посаду керівника власного агентства і давно вже “руками” нічого не робили. Також вивчіть відгуки про курси та відеозаписи уроків, якщо є така можливість.
  4. Рівень й вартість курсу? Більшість курсів зазвичай діляться на 3 рівня: курси для новачків, курси для спеціалістів і pro-курси. Курси для новачків і спеціалістів зазвичай коштують дешевше ніж курси PRO. Обирайте курс, виходячи з ваших поточних знань. Не варто купувати складний курс, якщо ви тільки на початку шляху. Вам буде багато чого незрозуміло на курсі, а коштувати він буде досить дорого. Якщо ви вже давно не новачок, то не варто купувати курси для початківців. Вам буде просто нецікаво на даних курсах і ви будете розчаровані.

SMM навчання етапи:

  • Створення й оформлення профілю компанії
  • Створення контенту та креативів
  • Залучення підписників у соц мережах
  • Налаштування таргетированної реклами
  • Проведення аналітики

Як стати smm-щіком?

Поріг входу в дану спеціальність вважається досить низьким. Деякі початківці спеціалістів вважають, що достатньо прочитати пару статей і подивитися кілька відео на youtube і вже можна приступити до налаштування реклами та ведення профілів соціальних мереж. Ми в Школі Інтернет Маркетингу вважаємо, що навчання часто будується на трьох основних блоках:

  1. Отримання інформації
  2. Осмислення інформації
  3. Закріплення материалу на практиці

Знати не дорівнює робити. Концептуального знання недостатньо, у вас повинні бути переконаність, що походить з власного досвіду. Це буддійський підхід в навчанні, який популяризує відомий письменник Максим Дорофєєв.

Три стовпи навчання і споживання інформації:

Виходячи з цього підходу, перше що вам потрібно зробити при вивченні SMM це отримати базу знань. Social Media Marketing це в першу чергу маркетинг, а потім вже соц мережі. Тобто хороший SMM спеціаліст повинен бути хорошим маркетологом, знати базові основи маркетингу: 4P, 7P, AIDA, consumer journey, розуміти що таке ROI, LTV, CAC і знати як їх розраховувати. Всі ці знання ви можете отримати на курсах по SMM, прочитати статті або подивитися тематичні відео.

Далі вам потрібно отримати практичні навички у створенні контенту і налаштування таргетированної реклами. Принцип налаштування реклами в багатьох рекламних кабінетах схожі між собою. Тому якщо ви зможете освоїти рекламний кабінет Facebook, ви без зусиль зможете налаштовувати рекламу і в інших рекламних кабінетах, таких як Tik Tok, Twitter або Linkedin.

Другий етап в навчанні це осмислення. Ви повинні знати як користуватися отриманими знаннями, розуміти як працюють інструменти. Важливою складовою в даному етапі є отримання практичних навичок роботи з інформацією. Необхідно пропускати інформацію через себе, аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію. Гарним підходом в закріпленні матеріалу є ітеративний підхід, це коли ми отримали трохи інформації, закріпили її на практиці і готові до отримання наступного обсягу інформації.

Третій етап в освіті це закріплення матеріалу на практиці. На курсах по SMM в Школі Інтернет Маркетингу, одним з перших завдань на курсі є пошук проекту для навчання. Це може бути як власний проект (для бізнесменів і підприємців), так і допомогу у веденні соціальних мереж та налаштування реклами для друзів і знайомих. Таким чином можна отримати першу практику в SMM і отримати першого клієнта в своє портфоліо.

Посади в SMM

SMM спеціаліст (SMMщік)

SMM спеціаліст займається веденням і просуванням соціальних мереж. Однією з головних завдань SMM фахівця є додавання і поширення контенту, збільшення підписників в Фейсбук і Інстаграм, і залученості підписників в акаунти.

Таргетолог (менеджер з таргетованої реклами)

В обов’язки таргетолога входить тестування гіпотез, визначення аудиторії, налагодження та запуск таргетованої реклами, роботи по оптимізації бюджету і зниження ціни за лід. Таргетолог повинен вміти отримувати максимальну кількість клієнтів при певному бюджеті і знижувати вартість отримання клієнта.

Аналітик

Часто в компаніях посаду аналітика виконує таргетолог. У великих компаніях аналітик – це незалежна позиція, на якій фахівець проводить роботи з аналізу результативності кампаній, оптимізації конверсій і вартості ліда.

Медіа байєр

Медіа баєри закуповують рекламу на різних сайтах, націлюючись на певну цільову аудиторію. В обов’язки Медіа байєра іноді входить робота із засобами масової інформації, закупівлею реклами в ЗМІ, радіо і ТБ.

Як правило, Медіабайер має більш вузьку спеціалізацію, ніж медіапланер. Він веде або якийсь один вид ЗМІ (радіо, ТБ, друк), або якесь певне рекламне замовлення на товари і послуги.

SMM-дизайнер (Дизайнер для соц мереж)

SMM-дизайнер відповідає за загальну графічну концепцію в соц мережах. SMM дизайнер створює інтерактивний і динамічний контент для соціальних мереж. Розуміє сучасні тенденції в digital-дизайні, вміє оформляти сторінки компаній і брендів в соцмережах.

SMM manager

СММ менеджер управляє спеціалістами в команді і процесами, які відповідають за просування компанії і популяризацію бренду. SMM-менеджер часто є тім-лідом, обмірковує стратегії для соціальних мереж і відповідальний за роботу інших спеціалістів.

 

Креативний директор (Арт директор)

Креативний директор відповідає за результати всіх творчих проектів і стежить за іміджем компанії, керує роботою креативного відділу і відповідає за своєчасне та ефективне виконання завдань.

Ця посада існує тільки у великих рекламних агентствах або у великих компаніях. Креативний директор часто співпрацює зі стратегічним відділом. Спільно вони беруть участь в складанні завдань для творчої розробки.

Які соціальні мережі найбільш популярні?

Основні соціальні мережі для бізнесу це Instagram і Facebook. Залежно від ніші бізнесу, а також країни просування необхідно мати навички роботи з Tik Tok, Twitter, Telegram, YouTube, Pinterest, Linkedin. Кожна з соціальних мереж має свої алгоритми роботи: органічне просування і реклама в даних сервісах.

Скільки заробляє SMM спеціаліст?

Середня зарплата заробітна плата SMM спеціаліста в Україні: 13000 грн.

Це дані заробітних плат по вакансіях, розміщених на сайті Work.ua за останні 3 місяці.

зарплата smm специалиста

Середня зарплата SMM спеціаліста в найбільших містах України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів.

сколько зарабатывает смм специалист

Источник: https://www.work.ua/ru/salary-smm-менеджер/

Що повинен знати та вміти SMM спеціаліст?

  • Основи класичного маркетингу
  • Інструменти і канали інтернет маркетингу
  • Навички створення графічного і відео контенту
  • Практичні навички роботи з ведення популярних соціальних мереж
  • Навички налаштування таргетованої реклами
  • Оптимізація бюджету та збільшення ROI рекламних кампаній
  • Роботи з впізнаваємості бренду в соц мережах
  • Навички роботи з негативом і запереченнями
  • Уміння працювати з підрядниками та іншими спеціалістами

У даній статті ми намагалися розповісти вам як Обрати курси по SMM. Якщо вам сподобалася ця стаття, поділіться їй в соціальних мережах або просто перешліть своїм друзям. Можливо вона буде корисна і для них. До зустрічі на курсах у Школі Інтернет Маркетингу.

 

 

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ