Курси SMM онлайн (платні й безкоштовні)
Ви вирішили отримати нову спеціальність в SMM? Хочете стати smm-спеціалістом, таргетологом або просто використовувати соціальні мережі для розвитку свого бізнесу? У цій збірці ми підібрали для вас найкращі курси по роботі в соціальних мережах (платні і безкоштовні), а також зробили добірки курсів на youtube, де можна отримувати нову інформацію по роботі з соц мережами.
Здобути освіту SMM-спеціаліста можна і оффлайн, і онлайн. Формат навчання кожен вибирає виходячи зі своїх можливостей і переваг.
Платні курси по SMM
Курс SMM в Школі Інтернет Маркетингу
- Тривалість курсу: 10 вебінарів
- Додаткові матеріали: 18 занять, чекліст
- Формат занять: онлайн сесії в Zoom
- Домашні завдання: Так
- Доступ до відеоматеріалів: Так
- Вартість курсу: 5850 грн.
- Посилання на курс: http://bit.ly/2XGGCws
Запрошення на курси
Курс SMM-менеджер в Нетологія
- Тривалість курсу: 9 вебінарів
- Додаткові матеріали: 171 годину теорії і практики
- Формат занять: відеолекції + воркшопи
- Домашні завдання: Так
- Доступ до відеоматеріалів: Так
- Вартість курсу 69 930 руб.
- Посилання на курс: http://bit.ly/3nKNYcT
Курс SMM-спеціаліст в Skillbox
- Тривалість курсу: 6 місяців, 75 тематичних модулів
- Додаткові матеріали: 380 онлайн-уроків
- Формат занять: практичні відеоуроки, робота з наставником
- Домашні завдання: Так
- Доступ до відеоматеріалів: Так
- Вартість курсу: 9 187 руб. / Місяць
- Посилання на курс: http://bit.ly/2LO7Iiv
Курси на які варто звернути увагу:
- SMM для роботи (UAMASTER)
- SMM спеціаліст (WebPromoExperts)
- Rising SMM (Median ads)
- Основи маркетингу (Professura, Павло Гуров)
- Спеціаліст з реклами в Facebook & Instagram (Targetorium)
Безкоштовні курси по SMM
Офіційні курси Facebook: Facebook Blueprint
- Доступ до відеоматеріалів: Ні
- Вартість курсу: безкоштовно
- Посилання на курс: http://bit.ly/3nQQX3y
На сайті зібрано понад 90 онлайн-курсів, основні напрямки:
- Підготовка до ведення онлайн бізнесу
- Розширення онлайн-присутності
- Залучення аудиторії
- Побудова взаємовідносин з клієнтами
- Оптимізація роботи
- Покращення стратегії роботи з креативом
Курс Coursera: Основи SMM тренди, аудиторії, платформи
- Тривалість курсу: 4 модуля
- Доступ до відеоматеріалів: Так
- Вартість курсу: безкоштовно
- Посилання на курс: http://bit.ly/3qmu09T
Офіційний курс Google: Основи інтернет-маркетингу
- Тривалість курсу: 26 уроків, 40 годин
- Доступ до відеоматеріалів: Так
- Вартість курсу: безкоштовно
- Посилання на курс: https://bit.ly/3snvZN0
Академія re:Store: SMM просування
- Тривалість курсу: 11 відео
- Формат: відео на Youtube
- Посилання на курс: https://bit.ly/2XERV8n
Школа Інтернет Маркетингу: Інтернет Маркетинг безоштовний курс
- Тривалість курсу: 6 відео
- Формат: відео на Youtube
- Посилання на курс: https://bit.ly/3bGhWfu
Курси Tilda Education: Інтернет-маркетинг з нуля
- Тривалість курсу: 10 уроків
- Доступ к видеоматериалам: Ні
- Вартість курсу: 5.000 руб / безкоштовно
- Посилання на курс: http://bit.ly/2XThXF3
Курси Tilda Education: Курс по работі в Figma
- Тривалість курсу: 13 уроків
- Доступ до відеоматеріалів: Ні
- Вартість курсу: безкоштовно
- Посилання на курс: https://bit.ly/3oKr4Ub
Як обрати курси по SMM?
При виборі курсів для навчання СММ, необхідно отримати таку інформацію:
- Формат навчання і програма курсів. Тривалість курсів не повинна бути занадто короткою, в такому випадку ви не отримаєте повний обсяг інформації. Не варто купувати занадто довгі програми навчання. Під час навчання алгоритми соціальних мереж і інтерфейс рекламного кабінету може суттєво змінитися. У сучасному світі усі зміни відбуваються дуже швидко, а в світі digital тим більше.
- Практика. Вибирайте ті курси де є реальні практичні заняття. Більшість курсів спроектовано таким чином, що ви отримуєте доступ до записаних відео і самі вивчаєте інформацію, а якщо у вас виникнуть запитання, то ви зможете їх задати викладачеві. Такий формат навчання підійде тільки людям з великим ступенем самоорганізованості. Однак більшість потенційних студентів курсу хочуть щоб їх “за руку” провели по всіх етапах роботи в соціальних мережах.
- Викладачі курсів. Ознайомтеся з викладачами курсів, дізнайтеся хто буде вести лекції і перевіряти домашні завдання. Чи є ці викладачі практиками? Або вони займають посаду керівника власного агентства і давно вже “руками” нічого не робили. Також вивчіть відгуки про курси та відеозаписи уроків, якщо є така можливість.
- Рівень й вартість курсу? Більшість курсів зазвичай діляться на 3 рівня: курси для новачків, курси для спеціалістів і pro-курси. Курси для новачків і спеціалістів зазвичай коштують дешевше ніж курси PRO. Обирайте курс, виходячи з ваших поточних знань. Не варто купувати складний курс, якщо ви тільки на початку шляху. Вам буде багато чого незрозуміло на курсі, а коштувати він буде досить дорого. Якщо ви вже давно не новачок, то не варто купувати курси для початківців. Вам буде просто нецікаво на даних курсах і ви будете розчаровані.
SMM навчання етапи:
- Створення й оформлення профілю компанії
- Створення контенту та креативів
- Залучення підписників у соц мережах
- Налаштування таргетированної реклами
- Проведення аналітики
Як стати smm-щіком?
Поріг входу в дану спеціальність вважається досить низьким. Деякі початківці спеціалістів вважають, що достатньо прочитати пару статей і подивитися кілька відео на youtube і вже можна приступити до налаштування реклами та ведення профілів соціальних мереж. Ми в Школі Інтернет Маркетингу вважаємо, що навчання часто будується на трьох основних блоках:
- Отримання інформації
- Осмислення інформації
- Закріплення материалу на практиці
Знати не дорівнює робити. Концептуального знання недостатньо, у вас повинні бути переконаність, що походить з власного досвіду. Це буддійський підхід в навчанні, який популяризує відомий письменник Максим Дорофєєв.
Три стовпи навчання і споживання інформації:
Виходячи з цього підходу, перше що вам потрібно зробити при вивченні SMM це отримати базу знань. Social Media Marketing це в першу чергу маркетинг, а потім вже соц мережі. Тобто хороший SMM спеціаліст повинен бути хорошим маркетологом, знати базові основи маркетингу: 4P, 7P, AIDA, consumer journey, розуміти що таке ROI, LTV, CAC і знати як їх розраховувати. Всі ці знання ви можете отримати на курсах по SMM, прочитати статті або подивитися тематичні відео.
Далі вам потрібно отримати практичні навички у створенні контенту і налаштування таргетированної реклами. Принцип налаштування реклами в багатьох рекламних кабінетах схожі між собою. Тому якщо ви зможете освоїти рекламний кабінет Facebook, ви без зусиль зможете налаштовувати рекламу і в інших рекламних кабінетах, таких як Tik Tok, Twitter або Linkedin.
Другий етап в навчанні це осмислення. Ви повинні знати як користуватися отриманими знаннями, розуміти як працюють інструменти. Важливою складовою в даному етапі є отримання практичних навичок роботи з інформацією. Необхідно пропускати інформацію через себе, аналізувати та інтерпретувати отриману інформацію. Гарним підходом в закріпленні матеріалу є ітеративний підхід, це коли ми отримали трохи інформації, закріпили її на практиці і готові до отримання наступного обсягу інформації.
Третій етап в освіті це закріплення матеріалу на практиці. На курсах по SMM в Школі Інтернет Маркетингу, одним з перших завдань на курсі є пошук проекту для навчання. Це може бути як власний проект (для бізнесменів і підприємців), так і допомогу у веденні соціальних мереж та налаштування реклами для друзів і знайомих. Таким чином можна отримати першу практику в SMM і отримати першого клієнта в своє портфоліо.
Посади в SMM
SMM спеціаліст (SMMщік)
SMM спеціаліст займається веденням і просуванням соціальних мереж. Однією з головних завдань SMM фахівця є додавання і поширення контенту, збільшення підписників в Фейсбук і Інстаграм, і залученості підписників в акаунти.
Таргетолог (менеджер з таргетованої реклами)
В обов’язки таргетолога входить тестування гіпотез, визначення аудиторії, налагодження та запуск таргетованої реклами, роботи по оптимізації бюджету і зниження ціни за лід. Таргетолог повинен вміти отримувати максимальну кількість клієнтів при певному бюджеті і знижувати вартість отримання клієнта.
Аналітик
Часто в компаніях посаду аналітика виконує таргетолог. У великих компаніях аналітик – це незалежна позиція, на якій фахівець проводить роботи з аналізу результативності кампаній, оптимізації конверсій і вартості ліда.
Медіа байєр
Медіа баєри закуповують рекламу на різних сайтах, націлюючись на певну цільову аудиторію. В обов’язки Медіа байєра іноді входить робота із засобами масової інформації, закупівлею реклами в ЗМІ, радіо і ТБ.
Як правило, Медіабайер має більш вузьку спеціалізацію, ніж медіапланер. Він веде або якийсь один вид ЗМІ (радіо, ТБ, друк), або якесь певне рекламне замовлення на товари і послуги.
SMM-дизайнер (Дизайнер для соц мереж)
SMM-дизайнер відповідає за загальну графічну концепцію в соц мережах. SMM дизайнер створює інтерактивний і динамічний контент для соціальних мереж. Розуміє сучасні тенденції в digital-дизайні, вміє оформляти сторінки компаній і брендів в соцмережах.
SMM manager
СММ менеджер управляє спеціалістами в команді і процесами, які відповідають за просування компанії і популяризацію бренду. SMM-менеджер часто є тім-лідом, обмірковує стратегії для соціальних мереж і відповідальний за роботу інших спеціалістів.
Креативний директор (Арт директор)
Креативний директор відповідає за результати всіх творчих проектів і стежить за іміджем компанії, керує роботою креативного відділу і відповідає за своєчасне та ефективне виконання завдань.
Ця посада існує тільки у великих рекламних агентствах або у великих компаніях. Креативний директор часто співпрацює зі стратегічним відділом. Спільно вони беруть участь в складанні завдань для творчої розробки.
Які соціальні мережі найбільш популярні?
Основні соціальні мережі для бізнесу це Instagram і Facebook. Залежно від ніші бізнесу, а також країни просування необхідно мати навички роботи з Tik Tok, Twitter, Telegram, YouTube, Pinterest, Linkedin. Кожна з соціальних мереж має свої алгоритми роботи: органічне просування і реклама в даних сервісах.
Скільки заробляє SMM спеціаліст?
Середня зарплата заробітна плата SMM спеціаліста в Україні: 13000 грн.
Це дані заробітних плат по вакансіях, розміщених на сайті Work.ua за останні 3 місяці.
Середня зарплата SMM спеціаліста в найбільших містах України: Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Запоріжжя, Львів.
Источник: https://www.work.ua/ru/salary-smm-менеджер/
Що повинен знати та вміти SMM спеціаліст?
- Основи класичного маркетингу
- Інструменти і канали інтернет маркетингу
- Навички створення графічного і відео контенту
- Практичні навички роботи з ведення популярних соціальних мереж
- Навички налаштування таргетованої реклами
- Оптимізація бюджету та збільшення ROI рекламних кампаній
- Роботи з впізнаваємості бренду в соц мережах
- Навички роботи з негативом і запереченнями
- Уміння працювати з підрядниками та іншими спеціалістами
У даній статті ми намагалися розповісти вам як Обрати курси по SMM. Якщо вам сподобалася ця стаття, поділіться їй в соціальних мережах або просто перешліть своїм друзям. Можливо вона буде корисна і для них. До зустрічі на курсах у Школі Інтернет Маркетингу.