Словник

Кинутий кошик

Що таке кинутий кошик

Кинутий кошик – вид таргетингу на користувачів, які додали товар в корзину, але з якоїсь причини не завершили покупку.

Кинутий кошик – це ситуація, коли потенційний клієнт інтернет-магазину кладе обраний товар в корзину для здійснення покупки, але не доводить угоду до кінця та йде з сайту, не завершивши дію.

“Причини для появи кинутих кошиків різні:

  • Складна і незручна навігація.
  • Довге завантаження сторінок сайту.
  • Порівняння цін і повної вартості замовлення з іншими інтернет-магазинами.
  • Поява на етапі оформлення замовлення додаткових витрат (податків, високої плати за доставку і так далі).
  • Занадто велика кількість даних, необхідну від покупця при реєстрації.
  • Відсутність відповідних форм оплати.
  • Сумнів в безпеці проведення платежу і якості товару. “

Є способи повернути покупців до кинутих кошиків. Наприклад, відправити їм email або SMS-нагадування, пообіцяти додаткові бонуси при завершенні замовлення, використовувати ремаркетинг (ретаргетінг). І, найголовніше, виключити фактори, які могли привести до появи кинутих кошиків (прискорити роботу сайту, ввести додаткові способи оплати і так далі). Найкращий спосіб умовити покупців завершити замовлення – це email розсилка. Щоб налаштувати бесіду про кинутої кошику, потрібен робочий інструмент і відповідний сценарій.

Терміни та визначення

Кинутий кошик визначення

“Щоб ваш інтернет-магазин не поповнював число сайтів з високим відсотком кинутих кошиків, подбайте про наступні моменти:

  • скоротіть кількість додаткових платежів;
  • спростіть оформлення, зробіть це можливим без обов’язкової реєстрації;
  • створіть лаконічну сторінку оформлення покупки;
  • передбачте адаптивну версію сайту;
  • зберігайте інформацію про положеннях в кошик товарах;
  • забезпечте безпеку покупки і гарантії для покупців;
  • зменшите кількість відволікаючих чинників на стадії оформлення покупки;
  • надайте різні варіанти оплати;
  • нагадуйте про кинутий кошик. “

Кинутий кошик термін

“З чого краще почати?

  • Налагодьте відстеження покинутих кошиків на своєму сайті;
  • Почніть з Email-каналу – зробіть перший лист, який відправляється, якщо споживач не завершив оформлення замовлення;
  • Розширюйте комунікацію до цілого ланцюжка, використовуючи тригерні розсилки та комбінуючи різні канали;
  • Використовуйте AB-тести і контрольну групу, щоб правильно вимірювати ефект від поліпшень;
    Якщо вимірюєте по Google Analytics, то Не платите по CPO “

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ