Skip to main content

Що таке Look-alike

Look-a-like – англ. пошук схожої аудиторії. Система аналізує поведінку користувачів сайту, які вчинили цільове дію, шукає в мережі схожих з поведінки людей і показує їм рекламу.

Look alike – це таргетинг, при якому рекламні матеріали показуються тим користувачам, які по поведінковими характеристиками схожі на поточну аудиторію сайту.

Використання таргетингу Look-alike аудиторії – це відмінний спосіб збільшити охоплення рекламної кампанії серед нових користувачів, які, швидше за все, будуть найбільш зацікавлені в послугах вашої кампанії. Слід зазначити, що Lool-alike – це той, якого навчають таргетингу: він аналізує поведінку вже відвідали сайт користувачів на основі досягнення цілей і формує патерн поведінки. Далі він порівнює цей патерн з усіма іншими користувачами в мережі інтернет і шукає схожих користувачів для показу рекламних оголошень.

Look-Alike – це таргетинг, що дозволяє за допомогою технологій машинного навчання знаходити аудиторію, яка схожа своєю поведінкою на тих, хто вже заходив на веб-сайт і зробив якесь цільове дію.

що таке look-alike термін визначення

Look-alike визначення

Спочатку аналізується поведінка прийнятих за основу look-alike таргетингу відвідувачів сайту, а потім за допомогою математичного моделювання відбувається пошук схожої аудиторії.

Look-alike термін

Вигода при налаштуванні такого орієнтування очевидна:

  • Ви розповідаєте про свої товари (послуги) не всім підряд, а тільки тим, кому це дійсно може бути цікаво, тому можна сміливо сподіватися на збільшення конверсії;
  • Якщо «схожа аудиторія» налаштована вірно, то ви можете отримати лояльних клієнтів, реклама буде сприйматися позитивно, так як відповідає запитам користувачів;
  • Крім того, ви можете заощадити бюджет, так як рекламу будемо орієнтувати на потенційних клієнтів.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ