Skip to main content

Що таке LTV

LTV (Lifetime Value) – довічна вартість клієнта. Показник дозволяє оцінити зацікавленість клієнтів бізнесу в замовленні товарів і послуг.

Метрика показує, який дохід клієнт приніс компанії за весь час співпраці. Показник важливий для компаній, які торгують тим, що споживач змушений купувати постійно і систематично (доставка води, контактних лінз, поставка продуктів в ресторани і т.п.).

LTV завжди вважається приблизно, тому що неможливо передбачити, скільки саме часу клієнт буде купувати саме в цій компанії. Існує кілька формул розрахунку LTV різної складності. Найпростіша LTV = середня вартість покупки * середнє число продажів – вартість залучення клієнта.

Орієнтуючись на показник LTV, ви зможете обчислити розмір прибутку, яку отримуєте з одного клієнта за весь час вашої співпраці з ним.

що таке LTV термін визначення

LTV визначення

LTV або customer lifetime value – один з найбільш найважливіших показників в маркетингу, за допомогою якого ви зможете зрозуміти ступінь зацікавленості клієнтів у вашому товар / послугу.

LTV термін

Необхідно стежити, щоб витрати на залучення клієнта не перевищували доходи від взаємодії з ним, інакше ви просто розоритеся.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ