Що таке Nofollow

Nofollow – тег, який закликає пошукових роботів технічно оцінювати посилання, зазначену їм.

Nofollow – тег, який використовують веб-майстри при розміщенні посилань на сторонні ресурси, щоб не перетворити мережевий ресурс в безкоштовний майданчик для нарощування посилальної маси, не впасти в пошуковій видачі і не бути заблокованим пошуковими системами.

Посилання з атрибутом nofollow грають важливу роль в просуванні сайтів, незважаючи на те, що вони не індексуються пошуковими системами.

Для чого забороняти індексацію посилань:

  • Посилання на неякісні, нетематичні сайти можуть негативно вплинути на ранжування просувається ресурсу;
  • Велика кількість посилань, що ведуть на сторонні сайти, може стати причиною блокування ресурсу або випадання з індексу певних сторінок;
  • Захист від посилань, що залишаються користувачами в коментарях;
  • Збереження і перерозподіл ваги сторінок або розділів;
  • Бажання виключити з індексації сторінки або розділи, які не призначені для потрапляння в пошукову видачу, наприклад сторінки з формою реєстрації або сторінки входу на сайт;
  • Потреба в створенні природного посилального профілю.

Розміщувати посилання потрібно на майданчиках, здатних призводити на просувний ресурс цільовий трафік. Якщо встановлена посилання збільшує число потенційних споживачів, то вона корисна, незалежно від того, закрита вона чи відкрита для індексації.

що таке Nofollow термін визначення термін визначення

Nofollow визначення

Щоб користувачі мережевих ресурсів цікавилися вашим контентом і переходили по посиланнях на обнародувано сторінки, потрібно перед публікацією матеріалів і установкою посилань ретельно перевіряти і тестувати важливі елементи статті та околоссилочним тексту. Заголовки, ліди повинні мотивувати відвідувача перейти на ваш сайт, контент повинен бути цікавим, корисним і релевантним темі.

Nofollow термін

Посилання, закриті від індексації, можуть бути корисніше, ніж індексовані. Все залежить від того, де встановлено посилання і куди приводить користувача. Якщо для індексованих посилань це практично не має значення, то для nofollow-посилань є основним чинником, що визначає її корисність, так як цілі для них переслідуються різні.

Нарощування маси індексованих посилань відбувається переважно для підняття показників сайту, а неіндексований – виключно для залучення цільової аудиторії.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ