Що таке Open Graph

Open Graf розмітка – це протокол, який визначає зовнішній вигляд посилання в соцмережах і месенджерах. Цей протокол створений спеціально для вирішення проблеми “кривих” зображень і незрозумілих текстів при расшаріваніє посилання.

Open Graph розмітка дозволяє вибрати картинку і прописати назву і короткий анонс, які привернуть більше уваги, ніж автоматично сформоване посилання. Якщо грамотно використовувати розмітку, то посилання починає виглядати як банер, кликабельность і віральность перепис виростає в рази.

Для Open Graph розмітки використовуються спеціальні мета-теги, ось основні:

  • og: image – в тезі прописується адреса картинки, вказати можна будь-яку картинку, а не тільки ті ілюстрації, які є в тексті;
  • og: title – в тезі прописується заголовок анонса;
  • og: description – в тезі прописується текст анонса. Обсяг не повинен перевищувати 160-300 знаків.

Розмітка Open Graph – це протокол, який дозволяє керувати і контролювати дані, що формуються в превью (структурує інформацію про сторінку) в пості, коли користувач ділитися посиланням в соціальних мережах. У реальності – це кілька рядків мета-тегів, які потрібно впровадити в код вашого сайту. Саме вони і дозволять сформувати бажаний вид для поста в соціальних мережах.

Протокол Open Graph – це розмітка, розроблена Facebook і використовується спочатку в межах цієї соцмережі з метою встановлення контролю над процесом створення превью (анонса) вмісту сторінок при публікації посилань на них. Згодом стандарт Open Graph розмітки почали використовувати і інші популярні соціальні мережі (Вконтакте, Google+, Pinterest, Twitter та ін.).

що таке Open Graph термін визначення термін визначення

Open Graph визначення

Впровадження мета-тегів Open Graph в html-код веб-сторінок дає можливість керувати вмістом анонсів статей, які відвідувачі відправляють в соцмережі у вигляді постів за допомогою відповідних кнопок на сайтах або звичайною вставки посилань.

Open Graph термін

Навіщо потрібен Open Graph:

  • Користувач побачить релевантний текст і потрібне зображення, яке налаштує веб-майстер;
  • Сніпет буде виглядати як пост, який можна розмістити в соцмережі, а не як посилання, до якої потрібні додатковий опис і картинка;
  • Оформлене превью виглядає краще, а значить покращує поведінкові фактори, приносить більше кліків.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ