Skip to main content

Що таке Open Rate

Open Rate – англ. відкрита ставка. У маркетингу та рекламі існують два значення терміна: ковзний тариф, коли дають знижку за обсяг або частоту розміщення, і відсоток адресатів рекламних розсилок, які відкрили і прочитали лист.

Open rate – це відсоток одержувачів, які відкрили лист. OR = кількість відкриттів / кількість адресатів, які отримали лист * 100%

Показник відкриття листів – один з головних, що показують якість розсилок. Це перша метрика, яка говорить вам, спрацювала розсилка чи ні. Вона показує число користувачів, які відкрили лист.

Існують унікальні й не унікальні відкриття. Унікальні відкриття – відкриття однієї людини, вони дорівнюють кількості користувачів, які відкрили лист. Чи не унікальні відкриття – вся сума відкриттів листи.

Гарним показником вважається ОR на рівні 20%, нижче 10% – це вже тривожний ознака. Зниження Open Rate – це сигнал, що говорить про проблеми з вивозили, обраним сегментом або темою.

що таке Open rate термін визначення термін визначення

Open Rate визначення

Важливо відстежувати клікабельність, відписки, скарги на спам, переслані листи. Ці показники дають цілісне уявлення про ефективність email кампанії.Нізкій показник откриваеми листів говорить про те, що тема листа не привернула увагу передплатників, або час розсилки було вибрано невдало.

Open Rate термін

Оpen Rate часто видають як показник успішності розсилки. Але оцінювати якість розсилки виключно по ньому не можна. Ви можете отримувати 40% відкриттів і при цьому 5% переходів по посиланнях, а покупок і того менше. Тому завжди слідкуйте за тим картину в цілому і враховуйте при аналізі мета вашої розсилки.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ