Що таке ORM
ORM (Online Reputation Managment) – управління репутацією в мережі. Це комплекс заходів: створення ризик-моделі репутації, моніторинг згадувань компанії, роботу з негативом, в тому числі й в соціальних мережах, робота з відгуками і думками.
Головна мета ORM – отримати привабливий образ компанії, поширити позитивну інформацію, і, як наслідок, підвищити прибутковість.
За допомогою ORM вирішують два завдання – позбавляються від негативної і формують позитивну репутацію. Для створення позитивного іміджу використовують такі канали:
- Розміщення інформації в каталогах і довідниках;
- Соціальні мережі;
- Тематичні сайти і форуми;
- Власний блог і відеоканал;
- Офлайн-реклама: TV, радіо, зовнішня.
Існує дві ситуації, коли для брендів стають актуальними послуги з управління репутацій:
- якщо в Мережі з’являється значна кількість негативних відгуків і коментарів про компанію;
- якщо компанія має намір підвищити загальний рівень клієнтського сервісу і розширити територію комунікації з потенційними клієнтами.
ORM визначення
Email-розсилки агентства будуть ефективні в роботі з позитивними відгуками. Якщо споживач звертається до послуг конкретної пральні більше одного разу, швидше за все, він залишився задоволений якістю послуг. При такому розкладі користувачеві висилають лист з проханням розмістити відгук на сайті пральні або на відомому відгукніку.
ORM термін
Кількість позитивних відгуків можна майже гарантовано збільшити завдяки конкретної мотивації поточних клієнтів. Наприклад, пропонувати їм знижку на товар / послуги за опублікований відгук. Навіть якщо цей метод виявиться недійсним, завжди можна розмістити позитивні відгуки від агентів впливу.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.