Що таке Out-of-shelf
Out-of-shelf – товар, якого немає на полицях в торговому залі, але його SKU (ідентифікатор товару) є в системі. Застосовується не тільки в магазинах, але і для постачальників і дистриб’юторів, якщо у них є торговий зал.
Зазвичай out-of-shelf виникає через проблеми з мерчендайзингом – товар є на складі, але його не виклали на полиці.
Out-of-shelf (аут-оф-шелф) – не наявний, чи не виставлений на полиці, відсутній в торговому залі постачальника, дистриб’ютора або торгової точки будь-якої SKU. Найчастіше Out-of-shelf (аут-оф-шелф) виникає при наявності даного товару в складському запасі. В цьому випадку причина виникнення Out-of-shelf – проблеми мерчандайзингу. Out-of-shelf (аут-оф-шелф) виникає лише по товарах, присутнім в системі звіту торгової точки і відсутніх фізично на полиці і в торговому залі.
Out-of-shelf визначення
Основні причини виникнення Out-of-shelf:
- Висока оборотність товару;
- Проведені акції торгового маркетингу;
- Out-of-stock;
- Операційні проблеми рітейлерів.
Out-of-shelf термін
Out of Shelf є показником неможливості придбання товару покупцем.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.