Що таке Out-of-shelf

Out-of-shelf – товар, якого немає на полицях в торговому залі, але його SKU (ідентифікатор товару) є в системі. Застосовується не тільки в магазинах, але і для постачальників і дистриб’юторів, якщо у них є торговий зал.

Зазвичай out-of-shelf виникає через проблеми з мерчендайзингом – товар є на складі, але його не виклали на полиці.

Out-of-shelf (аут-оф-шелф) – не наявний, чи не виставлений на полиці, відсутній в торговому залі постачальника, дистриб’ютора або торгової точки будь-якої SKU. Найчастіше Out-of-shelf (аут-оф-шелф) виникає при наявності даного товару в складському запасі. В цьому випадку причина виникнення Out-of-shelf – проблеми мерчандайзингу. Out-of-shelf (аут-оф-шелф) виникає лише по товарах, присутнім в системі звіту торгової точки і відсутніх фізично на полиці і в торговому залі.

що таке Out-of-shelf термін визначення термін визначення

Out-of-shelf визначення

Основні причини виникнення Out-of-shelf:

  • Висока оборотність товару;
  • Проведені акції торгового маркетингу;
  • Out-of-stock;
  • Операційні проблеми рітейлерів.

Out-of-shelf термін

Out of Shelf є показником неможливості придбання товару покупцем.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ