Що таке Out-of-stock
Out-of-stock – товар, якого немає на складі, але його SKU (ідентифікатор товару) є в системі. Застосовується для магазинів, постачальників і дистриб’юторів (якщо у них є свій торговий зал).
Головна причина виникнення OOS – неправильний розрахунок величини мінімального запасу товару, нижче якого опускатися не можна.
Крім цього, причиною може бути:
- висока купівельна активність;
- промо-акції;
- недостатня кількість оборотних і (або) кредитних коштів;
- порушення умов оплати;
- недостатній обсяг виробництва товару;
- помилки в логістиці;
- товар – новинка на ринку.
OOS безпосередньо залежить від маркетингу товару – чим стабільніше його робота, тим нижча ймовірність виникнення OOS, але це не відноситься до товарів-новинок. OOS виникає лише по товарах, присутнім в системі звіту торгової точки і відсутніх фізично на складі і в торговому залі.
Out-of-stock визначення
Залежність out-of-stock від стабільності маркетингового каналу. Варто прийняти, що out-of-stock тим менше, чим стабільніше робота маркетингового каналу. Навпаки, проблеми out-of-stock для товара-новинки або для нових контрагентів максимально можливі.
Out-of-stock термін
Ключовим фактором успіху в боротьбі з out-of-stock є вибудуваність бізнес-процесів, автоматизація прийняття рішення про постачання та їх розрахунків, а також увагу менеджменту. Варто відзначити, що out-of-stock неходового товару не викличе серйозних наслідків в порівнянні з відсутністю товарів – лідерів продажів. Величину втрат, пов’язаних з out-of-stock визначає і можливість перемикання уваги покупців з одного товару на інший – аналогічний.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.