Skip to main content
Словник

Outbound Marketing

Що таке Outbound Marketing

Вихідний маркетинг (Outbound Marketing) – спосіб просування товару за допомогою прямої реклами. В такому маркетингу ініціатор покупки – компанія, а не покупець.

Вихідний маркетинг відрізняється від вхідного тим, що компанія відразу пропонує купити товар, іноді навіть не чекаючи, поки у потенційного клієнта сформується попит (так часто буває з холодними продажами). А у вхідному маркетингу цей попит формується за допомогою контенту.

У вихідний маркетинг входять:

  • холодні продажі;
  • онлайн-реклама (банери на сайтах, контекстна реклама і т.д.);
  • оффлайн-реклама (зовнішня, ТВ, радіо, банер в газеті);
  • рекламна розсилка (поштова або електронна).

Рекламна інформація демонструється незалежно від бажань потенційних клієнтів в будь-якому місці й в будь-який час. Outbound Marketing має також зневажливий синонім Interruption Marketing – перериває маркетинг, оскільки реклама часто показується в несподіваних зупинках при перегляді телепрограм, радіопередач. Ще один синонім – відволікаючий маркетинг, адже пропозиції, оголошення та рекламні роліки часто вторгаються в повсякденні заняття людей і відволікають від важливих справ.

Що таке Outbound Marketing термін визначення

Outbound Marketing визначення

Основні канали Outbound Marketing:

  • “Холодні” дзвінки по телефону;
  • Дірект-мейл, фізична поштова розсилка;
  • Засоби масової інформації та телебачення;
  • Виставки, презентації – місця масового скупчення людей.

Outbound Marketing термін

Мінуси витікаючого маркетингу:

  • Витікаючі рекламні кампанії досить складно відстежувати і оцінювати за результатами;
  • Для досягнення виразного результату потрібні величезні й безперервні інвестиції;
  • В останні роки виник феномен “рекламної сліпоти” – люди перестають звертати увагу на оголошення, що не відносяться до особистого інтересу і це призводить до зниження ефективності заходів з просування.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ