Що таке Outbound Marketing
Вихідний маркетинг (Outbound Marketing) – спосіб просування товару за допомогою прямої реклами. В такому маркетингу ініціатор покупки – компанія, а не покупець.
Вихідний маркетинг відрізняється від вхідного тим, що компанія відразу пропонує купити товар, іноді навіть не чекаючи, поки у потенційного клієнта сформується попит (так часто буває з холодними продажами). А у вхідному маркетингу цей попит формується за допомогою контенту.
У вихідний маркетинг входять:
- холодні продажі;
- онлайн-реклама (банери на сайтах, контекстна реклама і т.д.);
- оффлайн-реклама (зовнішня, ТВ, радіо, банер в газеті);
- рекламна розсилка (поштова або електронна).
Рекламна інформація демонструється незалежно від бажань потенційних клієнтів в будь-якому місці й в будь-який час. Outbound Marketing має також зневажливий синонім Interruption Marketing – перериває маркетинг, оскільки реклама часто показується в несподіваних зупинках при перегляді телепрограм, радіопередач. Ще один синонім – відволікаючий маркетинг, адже пропозиції, оголошення та рекламні роліки часто вторгаються в повсякденні заняття людей і відволікають від важливих справ.
Outbound Marketing визначення
Основні канали Outbound Marketing:
- “Холодні” дзвінки по телефону;
- Дірект-мейл, фізична поштова розсилка;
- Засоби масової інформації та телебачення;
- Виставки, презентації – місця масового скупчення людей.
Outbound Marketing термін
Мінуси витікаючого маркетингу:
- Витікаючі рекламні кампанії досить складно відстежувати і оцінювати за результатами;
- Для досягнення виразного результату потрібні величезні й безперервні інвестиції;
- В останні роки виник феномен “рекламної сліпоти” – люди перестають звертати увагу на оголошення, що не відносяться до особистого інтересу і це призводить до зниження ефективності заходів з просування.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.