Skip to main content

Що таке PageRank

PageRank – показник, що впливає на пошукову видачу в Google. Алгоритм розраховує авторитетність сторінки в залежності від якості і кількості посилань на неї. Алгоритм схожий на ТИЦ Яндекса.

PageRank або пейдж-ранк – один з алгоритмів посилання ранжирування в пошуковій системі Google. Цей показово може бути від 0 до 10. На базі алгоритму ранжирування PageRank з’явився Гугл.

PageRank – це числова величина, що характеризує «важливість» веб-сторінки. Чим більше посилань на сторінку, тим вона стає «важливіше». Крім того, «вага» сторінки А визначається вагою посилання, переданої сторінкою B. Таким чином, PageRank – це метод обчислення ваги сторінки шляхом підрахунку важливості посилань на неї. Найпростіший і часто поширений спосіб підвищити PR сайту – це поставити посилання з сайтів, на яких високий PR, і коли пошукова система врахує посилання, і зробить оновлення алгоритму, він підвищиться на вашому сайті. На PageRank впливає кількість і якість посилань, які посилаються на сайт. PageRank – один з алгоритмів ранжирування пошукової системи Google. Чим вище він на вашому сайті, тим краще.

Що таке PageRank термін визначення

PageRank визначення

Головною його відмінністю від ТИЦ Яндекса є те, що він розраховується для кожної сторінки сайту (документа) окремо. Але за основу взята все та ж схема оцінки авторитетності з науковим світом, коли ранг того чи іншого автора залежить від кількості і якості вказівок на нього з наукових робіт інших авторів.

PageRank термін

Роль PR особливо буде важлива при ранжируванні сторінок по односкладовому запитом (коли користувач вводить тільки одне слово в рядку пошуку). У цьому випадку виходить, що дуже багато документів будуть релевантні даному запиту.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ