Skip to main content

Що таке подія

Подія (Event) – будь-яка зареєстрована або записане дія, що має дату і час, і передане або браузером, або сервером.

Події – дії, що відбуваються в межах сторінки, наприклад: показ оголошень, початок і кінець транзакції, зміни полів форми, запуск мультимедіа переглядів і т.д. Події також можуть бути пов’язані і з такими веб-технологіями, як Ajax і Flash.

Оскільки подія може бути як розмірністю (dimension), так і кількісним значенням, то веб-аналітичний звіт може відображати як «Кількість подій» (кількісно значний), так і конкретні події і пов’язані з ними відвідування, унікальниве відвідувачі і т.д. (Розмірності). Евент (івент, event) в маркетингу – спеціальний захід, інструмент подієвого маркетингу, що дозволяє маніпулювати думкою і поведінкою спеціально запрошеної на подія (івент, евент) аудиторією. Івентів (івент-менеджер) – це маркетинговий фахівець з організації, проведення, планування івент-проекту.

Що таке подія термін визначення

Подія визначення

Івент-проект – подія, описана у вигляді задуму, представлена у вигляді плану, з обґрунтуванням і економічними розрахунками та втілене в форму спеціального заходу, службовця цілям маркетингу.

Подія термін

Завдання івенту в маркетингу:

  • привернути увагу аудиторії до предмету маркетингу;
  • сформувати позитивне особисте ставлення;
  • надати аудиторії реальний, буквальний досвід спілкування з товаром, маркою, компанією.
  • внутрішньокорпоративний PR;
  • сформувати лояльність аудиторії – прихильність до об’єкту івенту;

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ