Словник

POS-матеріали

Що таке POS-матеріали

Point of sales – англ. місце продажу. Рекламні матеріали для залучення уваги і просування товару безпосередньо в місцях продажів.

POS-матеріали поділяють за місцями розташування:

У зоні зовнішнього оформлення (панель-кронштейн, штендер, тротуарна графіка);

У вхідній групі (таблички, світлові панелі, чекпоінт);

У місці викладення товару (Цінникоутримувачі, воблери, цінники, стопери, прапорці, наклейки, підвісні кишені).

До POS-матеріалів можна віднести будь-який вид рекламної продукції, розташований безпосередньо в магазині. Основним призначенням POS-матеріалів є привернення уваги до певного товару і стимулювання продажів. Цей інструмент реклами є виробом, яке потрапляє в поле зору потенційного покупця всього на кілька секунд. Оригінальний дизайн, яскраве оформлення, правильне розміщення в магазині і грамотна подача інформації сприяють максимальному залученню цільової аудиторії і спонукають до здійснення покупки.

Що таке pos-матеріали термін визначення

POS-матеріали визначення

POS-матеріали – один з найбільш ефективних інструментів зовнішньої і внутрішньої реклами, що дозволяє зробити помітним будь-який бренд і суттєво підвищити продажі.

POS-матеріали термін

Ефективність POS-матеріалів пояснюється тим, що вони впливають на покупця безпосередньо в магазині. При наявності рекламної інформації в торговому залі, людина має можливість відразу ж придбати запропонований продукт. Завдяки скороченню часу на роздуми про необхідність придбання даного товару, шанси на здійснення покупки значно збільшуються.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ