Skip to main content

Що таке PPC

PPC (Pay Per Click) – різновид онлайн-реклами, при якій рекламодавець оплачує кожен клік, здійснений користувачем для переходу на сайт.

Рекламні оголошення розміщують за допомогою провайдерів контекстної реклами – Google AdWords, Яндекс.Директ, Bing Ads, Begun, рекламних майданчиків соціальних мереж Facebook, Twitter, LinkedIn, ВКонтакте і так далі.

PPC (Pay per Click) – це модель показу реклами, орієнтована на плату за клік. До появи PPC всі вважали за краще використовувати модель CPM, де розрахунковою одиницею була тисяча показів. Поліпшення інструментів і зміни в поведінці людей привели до появи нових підходів, серед яких опинилася PPC. Кліки існують тільки в інтернеті, тому модель PPC використовується виключно в рамках інтернет-маркетингу. Банери розміщуються всюди: в пошуковій видачі, різних мережах (партнерських, тизерних і т. Д.), Сайтах тощо. Основна мета – залучити якомога більше трафіку.

Що таке PPC термін визначення

PPC визначення

Ефективність PPC визначається не тільки вартістю кліка. Звичайно, менша вартість кліка збільшує кількість відвідувачів при тому ж бюджеті, але основний показник ефективності – ROI.

PPC термін

Головні цілі будь-якої PPC-кампанії:

  • максимально низька ціна за клік;
  • цільовий трафік;
  • великий процент конверсії.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ