Skip to main content
Словник

Продакт плейсмент

By 25.02.20213 Березня, 2021No Comments

Що таке продакт плейсмент

Продакт плейсмент – прийом прихованої реклами, коли кіно- і телегерої використовують комерційний продукт або на екрані з’являється логотип компанії.

Product placement буває трьох видів:

Вербальний. Це коли товар або послуга називаються вголос.

Візуальний. Глядачі бачать логотип або продукт, але його назва вголос не вимовляється.

Динамічний. Товар або послуга – це елемент сюжету.

Продакт плейсмент схожий на нативну рекламу. Вони відрізняються майданчиками розміщення: продакт плейсмент ховається в кіно і телепередачах, а нативна реклама – в інтернет-виданнях, блогах і інших інтернет-майданчиках. Product placement (розміщення продукції) – маркетинговий прийом, суть якого полягає в тому, щоб рекламувати і просувати товари і бренди, використовуючи напрацьовані ресурси і можливості кіно- і телеіндустрії, відомих ЗМІ та інших популярних медіа. Така прихована реклама демонструє сам рекламований товар, його логотип, або згадує про його призначення, як, способі вживання.

Терміни та визначення

Продакт плейсмент визначення

Основна ідея – ненав’язливість, малопомітність, без прямих закликів до покупки або іншої дії, зміщення акцентів на користь основного сценарію, але деяку частку уваги аудиторії на запропонований продукт все одно залучити.

Продакт плейсмент термін

Вважається, що ефективність продакт-плейсменту вище, ніж традиційних маркетингових прийомів. Причина – в навколишньому просторі спостерігається надлишок реклами всіх форматів, споживачі не просто не звертають на неї уваги, а навіть роблять навмисні спроби, щоб відгородитися від непотрібної інформації.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ