Що таке SMM
Просування в спільнотах, форумах – все це Social Media Marketing. Він допомагає за рахунок взаємодії з аудиторією привернути трафік на сайт і підвищити його впізнаваність.
Головну роль в SMM грає контент: група / сторінка повинна бути цікава користувачам. Цікавий контент спонукає учасників їм поділитися, обговорити і перейти на офіційний сайт компанії.
Social Media Marketing (SMM) – це один з нестандартних способів просування в бізнесі, який полягає в залученні на сайт цільової аудиторії з соціальних мереж, форумів, веб-блогів.
Соціальні мережі – місце перебування цільової аудиторії для бізнесу практично в будь-якій ніші. SMM просування в соціальних мережах дає змогу безпосередньо взаємодіяти з потенційними клієнтами.
SMM визначення
SMM – це привернення уваги до певного товару або бренду на соціальних платформах. У комплексі спеціальних заходів медіа використовуються як канали зв’язку для просування і реалізації інших завдань.
- Задачі, які можна вирішити за допомогою SMM:
- брендінг, просування бренду
- підвищення лояльності та популярності
- PR
- збільшення відвідування сайту компанії
SMM термін
SMM не володіє миттєвим ефектом, але дає довгостроковий результат за умови його цільового і правильного використання. Його основною перевагою є низька ціна вкладень в порівнянні з можливим ефектом від проведених заходів.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.