Словник

Ребрендинг

Що таке ребрендинг

Ребрендинг – маркетингова стратегія по створенню нового бренду на основі старого.

В ході комплексу спеціально розроблених заходів змінюється назва, позиціонування, слоган, логотип компанії, бренду або конкретного товару.

Ребрендинг – це зміна бренду відомої компанії. Основна мета – підвищити інтерес давніх клієнтів і привернути увагу нових споживачів. Ребрендинг може бути: великим – це повне перетворення компанії і того, що вона пропонує; частковим – це зміна окремих частин бренду: слогана, логотипу і т.д. Завдання ребрендингу: впровадження більш привабливою для споживача системи цінностей, пропонованою просуваємою компанією-виробником, повинен забезпечити більшу простоту, легкість і доступність сприйняття і розуміння дій компанії споживачами, цільовими аудиторіями і як наслідок цього повинен послідувати зростання прихильності споживачів бренду, зміна його ринкового статусу.

Терміни та визначення

Ребрендинг визначення

“До ребрендингу вдаються коли:

  • спочатку бренд був невірно позиціонований;
  • змінюються ринкові умови, а адаптація існуючого бренду в них не можлива;
  • рівень знання бренду стає дуже низьким;
  • перед брендом поставлені більш амбітні завдання.”

Ребрендинг термін

“Етапи ребрендингу:

  • Аудит бренду (вивчення його проблем, визначення слабких і сильних сторін; розуміння необхідної глибини ребрендингу);
  • Розробка стратегії і тактики ребрендингу (визначення елементів бренду піддаються змінам);
  • Оновлення основних елементів бренду (нове позиціонування, нові елементи системи візуальної і вербальної ідентифікації; нова комунікаційна стратегія бренду);
  • Донесення до аудиторії змісту ребрендингу.”

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ