Skip to main content

Що таке редизайн?

Редизайн – зміна зовнішнього вигляду з метою підвищення привабливості. Зазвичай термін застосовують в значенні “редизайн сайту”. Крім зміни призначеного для користувача інтерфейсу відбувається також зміна функціоналу ресурсу і / або перенесення на нову платформу. Редизайн необхідний, якщо сайт перестав виконувати свої завдання.

Редизайн – це вдосконалення зовнішнього вигляду (оформлення) сайту. Він має на увазі, не тільки зміну дизайну сайту, також відбуваються зміни в структурі сайту (модернізація), яка буде найбільш затребувана цільовою аудиторією сайту і відповідає потребам компанії.

Періодичний редизайн сайту дає можливість показати користувачам, що ви розвиваєтеся, а це посилює довіру до вас, формує позитивний імідж компанії і природно, підвищує зріст інтересу до сайту з боку нових клієнтів. Редізайн- це зміна складових елементів сайту: дизайну, системи управління вмістом і структури. Часто при цьому додаються додаткові функціональні можливості. “Виділяють наступні види редизайну:

  • Візуальний.
  • Функціональний.
  • Технічний.
  • Повний редизайн сайту.”

Терміни та визначення

Редизайн визначення

Завдання редизайну – усунення бар’єрів, що перешкоджають виконанню сайтом покладених на нього функцій.

Редизайн термін

Практично всі сайти рано чи пізно стикаються з необхідністю редизайну. Стрімко розвиваються технології, змінюються пристрої, на яких ми переглядаємо сайти, удосконалюються можливості браузерів, змінюються тенденції і напрямки веб- дизайну. У якийсь момент стає ясно, що редизайну сайту не уникнути.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ