Skip to main content

Що таке реферал

Реферал – користувач, залучений в інтернет-проект за рекомендацією іншого учасника (реферера). За кожного залученого реферала реферер отримує винагороду. Спрямування є учасниками реферальной програми, тобто можуть самі запрошувати нових користувачів і заробляти на цьому.

“Прямий реферал – зареєструвався безпосередньо за посиланням видавця.
Непрямий реферал – зареєструвався по посиланню прямих або непрямих рефералів. “

Реферал – це учасник партнерської програми, зареєстрований по посиланнях інших користувачів. Наприклад, ви входите на сайті, і система надає унікальну посилання з ідентифікатором. Користувач, який перейде по ній і зареєструється в сервісі, буде вашим рефералом. Реферал (в перекладі з англійської referral – «напрям») – це користувач реферальной програми маркетингу, який зареєструвався по чиєюсь рекомендацією (посиланням). Реферальний маркетинг – мотивація існуючих клієнтів компанії рекомендувати її послуги своїм друзям, колегам і підписникам. Пропозиція зареєструватися приходить від існуючого клієнта з реферальной посиланням. У ній міститься ідентифікатор (обліковий запис) клієнта, який вислав посилання. Новий клієнт, котрий зареєструвався по ній, і буде рефералом. Той, хто вислав пропозицію – рефері, реферер, аффіліант, спонсор (зустрічаються різні терміни).

Терміни та визначення

Реферал визначення

Реферал – це користувач, що зайшов на сторінку з вашої реферального посиланням і зареєструвався там. Причому, реферальні програми мають на увазі зберігання інформації про захід по партнерському посиланню протягом тривалого періоду, часто це 1 рік. Тобто, якщо людина перейде по вашому посиланню і не стане реєструватися, але після цього знову зайде на сайт протягом року і зареєструється – він все одно стане вашим рефералом.

Реферал термін

Реферальні маркетингові стратегії застосовуються багатьма компаніями. Від маленьких початківців інтернет-магазинів, до брендів зі світовими іменами: Oriflame, Uber, кінокомпанія 20th Century Fox, Ecco, Webmoney, Nokia, Ozon.ru, авіакомпанія S7 Airlines, Dropbox і багато інших. Спрямування – можливість збільшити клієнтську базу, підняти продажі, отримати постійних і лояльних клієнтів.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ