Skip to main content
Словник

Реферальне посилання

Що таке реферальне посилання

Реферальне посилання – індивідуальне посилання учасника інтернет-проекту, по якій він залучає нових учасників (рефералів) і заробляє на цьому.

Реферальне посилання (refer – «посилати») – посилання на певний сайт, в якій міститься унікальний ідентифікатор користувача.

Реферальні посилання використовуються для залучення нових користувачів і нарахування винагороди учасникам, які їх привели. Реферальні посилання призначені для залучення нових користувачів на сайт. Багато сервісів для зниження витрат в рекламі використовують реферальну систему, щоб за рахунок вже зареєстрованих користувачів залучити додаткову аудиторію. За кожного залученого реферала учасник отримує певну винагороду, сума якого може варіюватися від 1 до 50%. У деяких сервісах і партнерських програмах відрахування можуть становити до 70%. На поточний момент реферальная система – це одна з найбільш популярних і ефективних стратегій залучення додаткових клієнтів. Чим більше аудиторія на сайті, тим швидше зростає кількість нових учасників за рахунок партнерської програми.

Терміни та визначення

Реферальне посилання визначення

Реферальне посилання – посилання для переходу на будь-якої інтернет-ресурс, що містить спеціальний ідентифікатор людини (реферера), який привів користувача на цей ресурс (реферала).

Реферальне посилання термін

Перевага такого засобу переходу полягає в тому, що господар ресурсу може визначити, хто саме привів реферала, і виплатити йому яку-небудь винагороду. Завдяки їх використанню власник ресурсу може контролювати і відслідковувати джерела трафіку, а реферери – отримувати одноразові або постійні виплати за залучених клієнтів.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ