Словник

Регресійний аналіз

Що таке регресійний аналіз

Регресійний аналіз – cтатистичний метод встановлення залежності між незалежними і залежними змінними.

Регресійний аналіз на основі побудованого рівняння регресії визначає внесок кожної незалежної змінної в зміну досліджуваної (прогнозованої) залежною змінною величини.

Виділяють два види регресійного аналізу – парний регресійний аналіз і аналіз на основі множинної регресії. У маркетингу часто використовується для визначення лінійного зв’язку інтервальних змінних. Якщо залежна змінна є дихотомічної або категоріальної, необхідно використовувати логістичну регресію.

Терміни та визначення

Регресійний аналіз визначення

Як статистичний метод дослідження, регресійний аналіз на практиці залежить від форми процесу генерації даних і від того, як він ставиться до регресійному підходу.

Регресійний аналіз термін

Регресійний аналіз – метод моделювання вимірюваних даних і дослідження їх властивостей.

 

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ