Що таке регресійний аналіз
Регресійний аналіз – cтатистичний метод встановлення залежності між незалежними і залежними змінними.
Регресійний аналіз на основі побудованого рівняння регресії визначає внесок кожної незалежної змінної в зміну досліджуваної (прогнозованої) залежною змінною величини.
Виділяють два види регресійного аналізу – парний регресійний аналіз і аналіз на основі множинної регресії. У маркетингу часто використовується для визначення лінійного зв’язку інтервальних змінних. Якщо залежна змінна є дихотомічної або категоріальної, необхідно використовувати логістичну регресію.
Регресійний аналіз визначення
Як статистичний метод дослідження, регресійний аналіз на практиці залежить від форми процесу генерації даних і від того, як він ставиться до регресійному підходу.
Регресійний аналіз термін
Регресійний аналіз – метод моделювання вимірюваних даних і дослідження їх властивостей.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.