Словник

Рейтинг оголошень

Що таке рейтинг оголошень

Рейтинг оголошенб – значення для допуску оголошення до показу, а також визначення позиції оголошення в пошуковій видачі.

Рейтинг розраховується з урахуванням ставки рекламодавця, компонентів показника якості (очікуваного значення CTR, релевантності оголошення та якості цільової сторінки).

Рейтинг оголошень обчислюється на основі декількох факторів, у тому числі: розмір ставки (скільки рекламодавець готовий заплатити за те, щоб оголошення показувалося на верхньому місці) і оцінка якості оголошення. Рейтинг оголошення (AdRank) в AdWords завжди розраховувався за допомогою Максимальної ціни за клік (MAX CPC) і показника якості (Quality Score)

Терміни та визначення

Рейтинг оголошення визначення

Рейтинг оголошення = Максимальна ставка * CTR. Якщо ви подивитися уважніше, то швидко зрозумієте, що рейтинг оголошення, насправді, ідентичний CPM. Це був простий, але геніальний крок, який зробив Google Рекламу настільки потужною.

Рейтинг оголошення термін

Рівняння рейтингу оголошення в наш час набагато складніше і включає в себе такі чинники, як поріг для показу над результатами пошуку, фактори цільової сторінки і багато інших.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ