Що таке релевантність
Релевантність – відповідність пошукового запиту отриманої у видачі статті. Якщо ви вводите в пошук фразу “як приготувати курку”, то доречними будуть тільки посилання на рецепт приготування курки.
Релевантність пошуку – це ступінь задоволення користувача показаними в відповідь на його запит пошуковими результатами. В ідеалі, сторінка видачі повинна повністю задовольняти інформаційну потребу користувача в незалежності її повноти і точності.
Вираховується релевантність за допомогою алгоритмів пошукових систем. Кожна пошукова машина працює за своїм алгоритмом. В Яндексі ранжування будується за рахунок технології Матрикснет. Релевантність – наскільки текст документа (сторінки сайту), зображення або відео збігається із запитом користувача пошукової системи. Якщо релевантність близька до нульової – сайт не буде знаходитися в пошуковій видачі по запиту.
Релевантність визначення
“Щоб визначитися чи є документ релевантним, здійснюється аналіз:
- частоти вживання ключових фраз. Чим ближче ключове словосполучення перебуває до встановленого системою ідеалу, тим теоретично вище релевантність сторінки.
- знаходження ключів щодо тексту. Система здійснює пошук з початку матеріалу, тому, чим швидше зустрінеться заданий запит, тим краще.
- розташування ключових слів в заголовках і короткий зміст. Наявність потрібних слів в заголовку позитивно впливає на рівень оцінки тексту.
- присутність синонімів. На сьогодні це чи не найважливіший фактор, що визначає релевантність інформації. “
Релевантність термін
Релевантність – це ключовий термін в SEO-оптимізації, що позначає успішність сайту. Адже саме релевантність впливає на трафік, від якого залежить прибуток веб-проекту.
Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.