Skip to main content
Словник

Ретаргетинг/ ремаркетинг

Що таке ретаргетинг/ ремаркетинг

Ретаргетинг/ ремаркетинг — функції для націлювання рекламної кампанії на користувачів, раніше відвідали сайт.

Ремаркетинг — технологія Google AdWords, яка дозволяє повертати користувачів на сайт, який вони раніше відвідали. Їм буде показуватися реклама на сайтах ММ (медійна мережа) і нагадувати про те, що вони шукали.

Ретаргетинг – технологія Яндекс.Директу, яка дозволяє транслювати рекламні оголошення на сайтах РМЯ (Рекламна мережа Яндекса) або вже підібраною аудиторії, або тим, хто відвідав сайт і зробив там певним чином впливати. Щоб налаштувати ретаргетинг, в першу чергу необхідно пов’язати акаунти Яндекс.Директу і Яндекс.Метрики. Ремаркетінг і ретаргетінг – це технології, які допомагають наздогнати користувача, який заходив на ваш сайт, але не зробив бажаного дії.

Терміни та визначення

Ретаргетинг/ ремаркетинг визначення

“Відмінності полягають лише в наступному: ремаркетинг налаштовується в Google AdWords, а ретаргетинг в Яндекс.Директ;
можливості налаштувань і формати оголошень відрізняються залежно від рекламної системи. ”

Ретаргетинг/ ремаркетинг термін

Ремаркетинг / ретаргетинг дозволить вам більш точково працювати з вашою аудиторією. Звертатися окремо до тих, хто відвідав сторінку товару або послуги, але не замовив її. Або сформував замовлення в кошику і пішов з сайту, або відправив замовлення, але не оплачує його протягом певного часу.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ