Skip to main content

Що таке ROI

ROI – показник повернення інвестицій, індикатор ефективності та окупності рекламних кампаній.

Return On Investment – коефіцієнт повернення інвестицій. Метрика дозволяє оцінити рентабельність вкладень. В інтернет-маркетингу під інвестиціями, як правило, розуміються витрати на маркетинг.

Розраховується показник за формулою: ROI = (Прибуток-витрати на маркетинг) / витрати на маркетинг * 100% Якщо показник менше 100%, значить інвестиції збиткові, а якщо більше 100% – витрати на маркетинг рентабельні. Іноді цю метрику називають ROMI (англ. Return On Marketing Investment) – коефіцієнт повернення інвестицій в маркетинг. З чисто лінгвістичної точки зору ROI – загальне поняття і може враховувати будь-які інвестиції, а ROMI відноситься саме до маркетингових інвестицій. ROI необхідно вважати практично для кожної інвестиції, в тому числі і в рекламу.

Що таке ROI термін визначення

ROI визначення

ROI ефективний:

  • в прямих продажах;
  • стимулювання збуту;
  • програмах підвищення лояльності;
  • роботі зі скаргами клієнтів.

ROI термін

Для того, щоб отримати якомога точніший результат збирайте статистику заздалегідь. ROI – показник, який безпосередньо залежить від зібраних даних і їх якості.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ