Що таке ROMI

ROMI – показник, який демонструє прибутковість або збитковість маркетингових каналів.

Return On Marketing Investment – коефіцієнт повернення інвестицій в маркетинг. Метрика для оцінки рентабельності вкладень в маркетинг.

Розраховується показник за формулою: ROMI = (Прибуток-витрати на маркетинг) / витрати на маркетинг * 100%. Якщо показник менше 100%, значить витрати на маркетинг нерентабельні, а якщо більше 100% – вкладення приносять прибуток. ROMI показує, скільки грошей ми отримали за кожен вкладений долар (рубль, гривню) в маркетинг. Як і багато інших систем оцінки ефективності маркетингових дій, повернення на інвестиції слід розглядати з оглядкою на загальну картину, а також не забувати про можливі погрішності.

Що таке romi термін визначення

ROMI визначення

Для розрахунку ROMI досить знати прибуток (яку принесла рекламна кампанія) і витрати (рекламний бюджет).

ROMI термін

Одна з переваг цієї метрики полягає в тому, що в умовах обмеженого бюджету з’являється можливість його перерозподілу на користь найбільш прибуткових рекламних каналів.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ