Skip to main content

Що таке RTB

Real Time Bidding – технологія, яка дозволяє продавати і купувати рекламні покази на аукціоні в режимі реального часу.

Рекламодавці купують не місця під рекламу, а аудиторію, яка її побачить. Платформа з cookie збирає інформацію про користувача (історія запитів, соцдем, географія, дані по ретаргетінгу). Як тільки користувач відкриває сайт, відбувається аукціон: за частки секунди вибирається рекламне оголошення, за показ якого призначена найбільш висока ставка для даної цільової аудиторії.

РТБ фокусується безпосередньо на показах цільовим відвідувачам, а не планування резервів рекламних площ на певних сайтах. Кожен показ викуповується за частки секунди – під час завантаження сторінки – система RTB миттєво проводить аукціон. В результаті кращу пропозицію від рекламодавців з’являється на очах користувача, якому воно найцікавіше. RTB системи ідентифікують користувачів через cookie, pixel tag, ідентифікатор використовуваної мобільної платформи, браузер або аккаунт у соціальній мережі.

Що таке rtb термін визначення

RTB визначення

RTB реклама робить спілкування між брендом і покупцем приємніше для обох сторін. Користувачі бачать дійсно відповідну рекламу, а рекламодавці отримують недосяжні раніше показники ефективності.

RTB термін

Основа ідеологія RTB в максимальній точності відбору кожного цільового відвідувача.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ