Skip to main content
Словник

Ринковий потенціал

Що таке ринковий потенціал

Ринковий потенціал – межа, до якої прагне ринковий попит при наближенні витрат на маркетинг до такої величини, що їх подальше вже не призводить до зростання попиту за певних умов зовнішнього середовища маркетингу, фактори якої істотно впливають на ринковий потенціал.

Ринковий потенціал підприємства (РПП) – можливість управляти ресурсами підприємства на різних стадіях його розвитку для ефективної взаємодії з ринком.

Володіння ринковим потенціалом характерно для кожного підприємства, але далеко не всім компаніям вдається використовувати його на повну потужність. Міру управління ресурсами підприємства з метою ефективної взаємодії з ринком на конкретний момент часу характеризує показник РВРП (Рівень використання ринкового потенціалу). РВРП може приймати значення від 0 до 100%. “Основні складові ринкового потенціалу як елемента стратегічного планування:

  • Блок ресурсів,
  • Блок системи управління і стратегічного планування підприємства
  • Блок маркетингу.”

Терміни та визначення

Ринковий потенціал визначення

Ринковий потенціал підприємства – комплекс можливостей і досягнень, які забезпечують конкурентну перевагу і виконання поставлених цілей.

Ринковий потенціал термін

У маркетинговому дослідженні використовується наступне визначення якості товару і якості торговельного обслуговування.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ