Словник

Ринок продавця

Що таке ринок продавця

Ринок продавця – тип ринку, який характеризується більш сильною позицією на ньому продавців у порівнянні з позицією покупців.

На ринку продавця попит перевищує пропозицію.

Ринком продавця називається будь-який ринок товарів і послуг, де попит превалює над пропозицією. В даному випадку продавець має перевагу. Ринок продавця може утворитися, наприклад, при виході нового гаджета, на тимчасовій основі – покупці бажають заволодіти новинкою в числі перших і готові за це переплачувати, однак, коли «ефект новизни» спадає і продукт з’являється на вітринах кожного магазину, ціна падає, а попит і пропозиція починають прагнути до рівноваги. Зворотна ситуація може спостерігатися, коли компанія випускає обмежену серію експериментальних продуктів за зниженою ціною, щоб вивчити попит (американці використовують оборот testing waters – помацати воду).

Терміни та визначення

Ринок продавця визначення

Ринок продавця – ситуація на ринку, при якій попит на товар перевищує пропозицію, в результаті чого ціни підвищуються.

Ринок продавця термін

Ринок продавця – ситуація на ринку, при якій величина попиту на товар з боку покупців, представлених на ринку, перевищує величину пропозиції даного товару з боку продавців.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ