Skip to main content

Що таке сеанс

Сеанс – період часу, протягом якого користувач активно працює з вашим веб-сайтом або додатком. До сеансу прив’язуються всі дані про використання сайту або програми: перегляди сторінок, події, транзакції електронної торгівлі і т. Д.

Сеанс це послідовність дій користувача на веб-сайті, ресурсі або мобільному додатку за певний проміжок часу.

Перегляди сторінок, дії користувачів, соціальні дії, покупки і багато іншого, що робить користувач все це відбувається в рамках одного сеансу і являє собою повний набір дії користувача на сайті. Наприклад один користувач може робити кілька сеансів в одну й ту ж добу. Є кілька причин по яким сеанси можуть закінчуватися. В основному це витікання тимчасового періоду виділеного на одного користувача під один сеанс. У деяких випадках це наступ півночі. Так само можуть бути причини пов’язані з купівельною активністю користувача. Наприклад купивши велосипед, користувач вийшов, але зайшов назад протягом отримувала і купив камеру – це вже різні сеанси. Стандартна тривалість сеансу – 30 хвилин, але вона завжди може бути змінена в залежності від налаштувань і переваг. На кожну рекламну або моніторингову кампанію рекомендується ставити своє унікальне час сеансу.

Терміни та визначення

Сеанс визначення

Сеанси можна легко контролювати, в принципі це потрібно кожному веб-майстру, особливо тим, чиї пріоритети це конверсії і лідогенераціі.

Сеанс термін

Практично скрізь сеанси, являють собою основу статистики.

Стань ефективним інтернет маркетологом — запишись до нас на курси! Школа Інтернет Маркетингу: курси з найбільш популярних спеціальностей: інтернет маркетолог, SMM спеціаліст, SEO спеціаліст.

Leave a Reply

Close Menu

Школа Інтернет Маркетингу

Ярославський провулок, 1/3, Київ